zetor-ola Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har nettopp gått til anskaffelse av en nokia 6600 (min første mobil!), og må si meg ganske så fornøyd. Fikk pruta prisen ned til 5300, men da fulgte det også med en batterilader + en cd med programmvare. Har synshemming, og må si jeg har litt problemer med å kunne tyde helt hva jeg selv skriver og meldingene jeg mottar. Kan noen si meg hvordan, hvis mulig, jeg kan forandre på skriftstørrelsen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Må bare si at det var dyrt. Har hatt 6600 sjøl, og jeg tror ikke at du kan forandre på skriftstørrelsen. Kan hende jeg tar feil, men jeg så ikke noe valg for det. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 5300 kroner var da sabla dyrt... Uansett. Skriftstørrelsen er nok dessverre permanent. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 5300 for en 6600!? er du gal mann? Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Eg kjøpte mobil hos den lokale elkjøp forhandler, dem skulle ha 4700 + moms, så at jeg fikk pruta den ned med omtrent 500 kr må vel sies å være ganske så bra. Eg er klar over at en kan få den til under 5000, men eg er litt skeptisk til å bruke kort på utenlanske internett butikker. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Lukter moste ugler av innlegget ditt... Elkjøp skal ikke ha mer enn 3700,- for den telefonen uten abbonement. Du burde i alle tilfeller fått den laaaangt billigere siden dette er din første mobil, og man kjøper vel ikke en mobil uten abbonement når man ikke har hatt noe slikt tidligere gjør vi vel? Snakker vi en dårlig spøk som spiller på ditt noe anti-urbane brukernavn zetor-ola? Endret 5. juli 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei Alt over 4000 er dyrt for en 6600 nå for tiden,så de som har betalt mer enn det har gjort en dårlig handel,synes jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har også lagt merke til at skriften var litt liten i begynnelsen, men det er en vanesak igrunn. Men det går ikke å stille inn desverre. Hvis du er svært svaksynt er det igrunn en fordel å ha en mobil med svart/hvis skjerm slik at du ser kontrastene godt :-/ Dessuten var prisen meget høy. Jeg betalte selv kr. 4990 for min nokia 6600 og da var den splitter ny... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har også lagt merke til at skriften var litt liten i begynnelsen, men det er en vanesak igrunn. Men det går ikke å stille inn desverre. Hvis du er svært svaksynt er det igrunn en fordel å ha en mobil med svart/hvis skjerm slik at du ser kontrastene godt :-/Dessuten var prisen meget høy. Jeg betalte selv kr. 4990 for min nokia 6600 og da var den splitter ny... Ehh,man får jo N7610 til 4995kr,da betaler man ikke over 5lapper for N6600.. Er noe rart her ja! Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Elkjøp Mosjøen, du kan selv sjekke om du ikkje trur meg. Abbonement var ikkje aktuelt då eg ikke fikk lov til å ha abbonement i mitt eige navn. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Vi som kjøpte den på nett kjøpte ikke den i utlandet. Lever den tilbake og kjøp fra en nettbutikk her i Norge. Så har du noen kroner ekstra til noe digg Lenke til kommentar
jendor Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Var jeg deg ville jeg benyttet meg av Elkjops 30-dagers returrett. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Var jeg deg ville jeg benyttet meg av Elkjops 30-dagers returrett. GJØR DET. No doubt about it. Så kjøper du den i en norsk nettbutikk til langt mindre. Eller, hvis teksten rett og slett er for liten for deg - lever den tilbake og kjøp en annen telefon, men OGSÅ på en norsk nettbutikk. Du kan kanskje prøve den først på Elkjøp da for å sjekke tekststørrelsen Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Elkjøp skal ha 3749 uten abbonemang. Enkelt og greit! Står til og med på www.elkjop.no Lokale elkjøp butikker prøver hele tiden og ta mer en den veiledende elkjøp prisen for og få noen ekstra kroner i kassa, men du kan bare forlange og få den til www.elkjop.no pris om det ikke står "bare i nettbutikk". Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 og man kjøper vel ikke en mobil uten abbonement når man ikke har hatt noe slikt tidligere gjør vi vel? Jo hvis man vil ha et abbonement som f eks Chess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå