eKoFiSK Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av min aller første casemod... Laget av et standard IBM hjemmepcordning kabinett.. Dette er de eneste bildene jeg har. Fronten Siden Det er en liten "dør" i fronten... denne hadde jeg to av.. så jeg lagde to forskjellige fronter, en med flaskeholder, og den dere ser på bildet Pc'en er dessverre ikke med oss lengre, den måtte vike unna for min 2. casemod Får legge opp bilder av den også.. en gang EDIT: Gi meg gjerne tilbakemeldinger.... Endret 4. juli 2004 av tøflus Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er ikke noen flaskeholder på 1. bilde da? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Det er ikke noen flaskeholder på 1. bilde da? Fordi jeg ikke fikk tatt bilde med flaskeholdern på.... Har bare disse 3 bildene Lenke til kommentar
Locci Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Bilder??? Hvilke bilder? EDIT: post nr 303 Endret 5. juli 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 home.no som er nede - kommer sikkert opp igjen snart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 home.no som er nede - kommer sikkert opp igjen snart får en overaskelse.. Lenke til kommentar
badtrance Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 vanskelig å få noe inntrykk. altfor dårlige bilder, uskarpe å for mørkt i rommet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 EDIT: post nr 303 OffTopic: Snakker du om synth'n 303? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 EDIT: post nr 303 OffTopic: Snakker du om synth'n 303? han ville vise alle oss andre at han har spamma 303 poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå