stidz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 lurer på om man kan lage en effektiv kjøleribbe ganske enkelt. kompisen min skulle rense kjøle ribba si av alu så kødda jeg med han og sa han skulle rense den i saltsyre. dum som han var gjorde han det faktisk også. og derfor lurer han på hvordan han kan lage en ny en. han låner den ene min nå men den er ikke bra nokk til klokking. vi fikk oss en rimlig god latter etter at garasjen hans var fylt med røyk og eksplosiv gass og bøtta bare sto der og etsa. synn vi ikke filma egentlig. det var et ganske morsomt syn han hadde bare en boxed vifte fra før og skulla ha ny uansett så han ble ikke no sur da. skjønner ikke at han kan være så dum. vi hadde jo for noen år siden laga saltsyrebomber og det er jo samma som skjer, men men det er hvertfall en p4 2,6 ghz han skal kjøle. kom gjerne med tegninger og illustrasjoner Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ei tjukk kobberplate i bunn, med mange tynne "finner" oppå er visst ganske effektivt... Bare se på hvordan thermalright og thermaltake har lagd sine kjølere. Kan kanskje bli litt strevsomt å lage en kjøler på denne måten, men lykke til allikevel... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 det greieste er vel å kjøpe en sklikkelig en fra microplex eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå