Howiey Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Slitter med å sette opp min online.no(telenor) e-post på min T630... Mener jeg har gjort alt riktig, men står "Finner server" i all evighet før det kommer en feilmelding... Noen som forklare hvordan jeg skal koble opp til online og lese min mail? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Har du sjekka oppsettet ditt mot oppsetta som dei gir ? mvh JanEirik Edit: litt meir nøyaktig link Endret 5. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Har du sjekka oppsettet ditt mot oppsetta som dei gir ? Riktig og klikkbar link Endret 6. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har ikke Telenor, men Chess. Chess bruker Telenor sitt nettverk så jeg regner med at det er det oppsettet jeg skal bruke...? Slik satt jeg opp e-post kontoen på min T630: Kontonavn: Telenor Online Koble til med: WAP GPRS(dette er et wap-oppsett jeg bestilte fra telenor mobil, http://telenormobil.no/index.jsp) Protokoll: POP3 Inng. server: mail.online.no Inngående port: 110 Postkasse: mitt bruker navn... Passord: mitt passord... Utg. server: smtp.online.no Utgående port: 25 E-postadresse: min e-post hos telenor... Last ned: Kun overskrift Fra navn: skriv inn navnet ditt Signatur: Ingen signatur Kopier utg.: Av Kontrollintervall: Av Hver gang jeg klikker "Send og motta" får jeg feilmeldingen "Finner ikke serveren"... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Nå fikk jeg endelig mottat e-post. Det jeg gjorde var å sette bestille automatisk oppsett for INTERNETT, og ikke WAP, fra Telenor Mobil sin hjemmeside... Jeg trodde WAP var ment som GPRS og internett for mobilen, og INTERNETT var ment at du kobler tlf. til dataen for å bruke den som modem... Nå bruker jeg det "GPRS Internett" fra Telenor Mobil. Var ikke noe mer jeg lurte på, tenkte bare å fortelle dette vist noen sliter med det samme... Natta folkens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå