-imen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Noen som vet om et program som kan konvertere divx filmer osv. til .3gp eller .rm filer så de får plass til mobilen? Tusen takk på forhånd Endret 4. juli 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Et stikkord: Nokia Multimedia Converter 2.0 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 har registrert meg og lastet ned programmet, men hvor får jeg serial key fra?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Smartmovie er ellers et meget godt videoprogram, med medfølgende converter PS: Denne tråden hører til under symbian... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 har registrert meg og lastet ned programmet, men hvor får jeg serial key fra?? Ved å trykke "request serial" på den samme siden som du lastet den ned, selvsagt. Eventuelt starte installasjonen av programmet, så får du muligheten til å gjøre det der. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) ingen som kan legge opp programmet med serial key på home-konto da? gidder ikke og registrere meg på sidene har siemens M65 støtte for avi ? Endret 6. juli 2004 av jorg Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Prøvde å konvertere en avi-film med nokia multimediaplayer men fikk bare beskjed om at den manglet en videokodek som kreves for denne konverteringen. Men den skal kunne gjøre det ifølge readme-filen dens: Du kan konvertere følgende filformater i Nokia Multimedia Player: Videofiler: AVI, MPEG, QuickTime (QuickTime-spiller 5.0.0.1 eller senere må være installert på PCen) Noen som vet hva som e galt? Var forøvrig et klipp fra ParisHilton filmen som jeg skulle legge inn på N6230 min :!: Endret 6. juli 2004 av cegeland Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 ingen som kan legge opp programmet med serial key på home-konto da? gidder ikke og registrere meg på sidene har siemens M65 støtte for avi ? Hvorfor ikke registrere deg istedenfor å sitte på ræva og vente på at noen gjør jobben for deg? Er faktisk enklere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå