Snorre Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vel jeg har som (tidligere nevnt i en post) tenkt til å gå til innkjøp av en Gamecube. tenkte å kansje kjøpe med et spill, Mariokart Double Dash, er spillet bra? Er det verdt prisen? Eller skal jeg vente til det kommer ned i pris? Vel det kan godt hende at jeg kommer til å vente til prisen går ned. Jeg er ikke akkurat den som vasser i penger. Så har jeg et annet spørsmål (vet ikke om det skal i denne kategorien), men må man ha noe tillegsutstyr for å spille på nettet med gamecube? Har adsl fra nextgentel med 8000/850, og det funker fint på pc-en. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gamcube har ikke online play. Det finnes visse måter å spille på nettet. Det kalles Warp Pipe. Vet ikke noe særlig om det. MK:DD!! er fett multiplayer spill. Har det selv. (Kult på vorspiel ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Double Dash er så absolutt verdt pengene NÅ ja, men det er jo aldri å forakte og få det litt billigere. Er egentlig er vurderingsspørsmål. Et spørsmål jeg ville endt opp med Double Dash etter å ha tenkt etter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Gamcube har ikke online play. Det finnes visse måter å spille på nettet. Det kalles Warp Pipe. Vet ikke noe særlig om det. MK:DD!! er fett multiplayer spill. Har det selv. (Kult på vorspiel ) Det har den så visst ifølge elkjøp http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 GameCube har muligheter for nettspill, du trenger en nettadapter eller en modemadapter - det er ikke innebygd. Med en slik adapter kan du spille f.eks. Mario Kart:DD på nett via WarpPipe, eller spille f.eks. Phantasy Star Online på nett. Det er flott nettstøtte på gamecube i seg selv, men det er snarere det at ingen produsenter benytter seg av den - og absolutt ikke nintendo selv. Trist, egentlig. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjøp GC på Spaceworld el. Elkjøp. Koster ca 800 kr MED Zelda Windwaker (og bonus disken med Zelda: OOT). Double Dash er bra... Men det kunne ha vært flere ting å låse opp på singleplayer. Spesielt flere "battle" baner til multiplayer. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Kjøp GC på Spaceworld el. Elkjøp. Koster ca 800 kr MED Zelda Windwaker (og bonus disken med Zelda: OOT). Er ikke så sikker på at du får Zelda Windwalker. Ihvertfall ikke på elkjøp. Mener å ha lest et sted at Zelda bonusdisken som er med i elkjøp pakken ikke iinkluderte windwalker spillet, men bare demoen. Det kan hende at jeg tar feil! Hvis du får hele spillet hos spaceworld går jeg ihvertfall der å kjøper. Går det ann å velge hvilken farge (Lilla, sort) du vil ha på gamecuben id et tilbudet ,synes den lilla ser så barnslig ut Hvis det hadde gått ann hadde det vært et stort pluss! Ög jeg har en følelse av at pengenivået snart stiger Endret 5. juli 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 http://www.gamespot.com/gamecube/action/ze...ex.html?q=Zelda Ifølge gamespot skal ikke collectorsedition boksen inneholde mer enn Windwalker demoen, noe jeg finner høyest besørgerlig. Men Ocarina of time Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Seff går det ann å velge farge Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg kjøpte en svart GC med Zelda Collector's edition. Du får med Zelda (NES), Zelda II (NES), Zelda : OOT (N64), Zelda : Majora's mask (N64), og en demo av Zelda : TWW. Metroid blir det første spillet jeg kjøper - 9.7 av gamespot - samme score som Halo fikk. Koster bare 299,-! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå