Gå til innhold

Nytt Radeon Kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe meg et nytt radeon kort til 1500-2000. Hvilket er det beste kjøpet?

Radeon 9800 pro er koret får deg, best ytelse får penga! Det koster ca. 2000 elelr minde

Men hvilket kort? ATI, Sapphire, Hercules, osv

Lenke til kommentar

Altså, er ikke alle som henger i skjermkortdelen av forumet her vet dere..

On topic: Radeon 9800pro selvsagt, og flash det til XT, nå om dagen blir visstnok alle levert med XT kjerne (R360), så det skulle ikke være noe problem.

Samme hvem produsendt det er.

Hercules har forresten kuttet ut skjermkort.

Sapphire og PowerColor er igrunn selvskrevne valg, men PowerColor har skikkelig 9800pro kort!

Sapphire har kludret det til for seg, og lansert en 128bits versjon, som til de grader er dårligere enn et standard et. Det er det eneste du bør passe på, at det ikke står 128bits noe sted..

Ellers går det fint!

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg et nytt radeon kort til 1500-2000. Hvilket er det beste kjøpet?

Radeon 9800 pro er koret får deg, best ytelse får penga! Det koster ca. 2000 elelr minde

Men hvilket kort? ATI, Sapphire, Hercules, osv

Igjen, det finnes et utall tråder om dette allerede. Kortprodusent er så og så akkurat det samme hva du velger. Rent ytelsesmessig er alle på samme nivå (med unntak av Saphires 128bts kort). Mao hvilket 9800Pro du velger har nesten ingenting og si. Ta det billigste :)

Lenke til kommentar

Har bestemt meg får et Sapphire Radeon 9800 Pro. Det jeg hadde var Sapphire Radeon 9700. Ram'en på den ble ødelagt, spill kræsjet på grunn av det, "Fix-It Utilities 5.0" fant feil på ram'en, og nå får jeg ikke startet windows med den mer.

Det er vel ikke noe å gjøre med det, eller?

Lenke til kommentar
Har bestemt meg får et Sapphire Radeon 9800 Pro. Det jeg hadde var Sapphire Radeon 9700. Ram'en på den ble ødelagt, spill kræsjet på grunn av det, "Fix-It Utilities 5.0" fant feil på ram'en, og nå får jeg ikke startet windows med den mer.

Det er vel ikke noe å gjøre med det, eller?

Tror nok ikke du får fiksa det, men pass på at du ikke kjøper et 128bits kort da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...