SuperJan Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg har Win2000 Pro og bytta passord, for jeg hadde mistanke om at kameraten visste passordet mitt. Så jeg bytta. Men det som er. Jeg har glemt det!! Nå har jeg lagt inn Win98 SE, sånn at jeg hvertfall kan bruke maskina da. Er det noen måte jeg kan få bort passordet på? På forhånd, takk! Jan-Sølve Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=26525&forum=62 Lenke til kommentar
flydman Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hvis du har satt passord når du sto logget som bruker (ditt navn eller noe ) logg deg på som administrator og skriv passordet administrator Dette virker jo bare dersom du ikke har satt passord under pålogget Administrator Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. april 2002 Forfatter Del Skrevet 20. april 2002 Takk for linken, men jeg forsto ikke helt hva jeg skulle gjøre. Er det noen andre måter? Hvis ikke for jeg bare ta meg sammen og prøve å få det til. Takk! Jan-Sølve Lenke til kommentar
viranth Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 l0phcrack eller noe sånt klarer vel kanskje å finne det...? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Selv bestemor klarer å bruke den disken Gå inn på denne siden: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html ..Scroll ned til Download. Last ned filene. Lag disken. Boot på disken. Sett inn nytt passwd. Reboot. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Slike poster har tidliger blitt stengt. Tror vel dette er en oppfordring til hacking/cracking eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hvis du kjører fat32 i win2000 så er det ganske enkelt. Bare å slette filen som heter "sam" som ligger i katalogen c:winntsystem32config Restart og logg deg på i win2000 med et nytt brukernavn og evn. passord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå