Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Manuell Telenor Online-tilkobling

Anbefalte innlegg

På maskina til foreldrene mine brukes det internettilkobling fra Telenor online.

Det er noe fordømt dr**t som lager en slik "skin"-sak, med Internet Explorer vindu som popper opp, og spørsmål om til- og frakobling.

For å endre på dette, vil jeg heller sette opp en vanlig "ekstern tilkobling".

Er det noen som har riktig telefonnummer å gi meg til dette? Den Online-saken er litt vanskelig - nekter meg f.eks. den vanlige "egenskaper"-menyen etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FriSurf:

Oppkoblingsnumrene er:

1533 815 45 000 for ISDN,

1533 815 45 500 for modem

Telenor Online: (disse koster fra 98 kr. måneden..)

står ikke oppgitt, men du kan nå den i arb.tiden på online direktechat (eller no sånt..)

Lenke til kommentar
På maskina til foreldrene mine brukes det internettilkobling fra Telenor online.

Det er noe fordømt dr**t som lager en slik "skin"-sak, med Internet Explorer vindu som popper opp, og spørsmål om til- og frakobling.

For å endre på dette, vil jeg heller sette opp en vanlig "ekstern tilkobling".

Er det noen som har riktig telefonnummer å gi meg til dette? Den Online-saken er litt vanskelig - nekter meg f.eks. den vanlige "egenskaper"-menyen etc.

Bare finn fram papirene med brukernavn og passord og lag en ny oppkobling manuelt. Hvordan du gjør dette kommer ann på hvilket os du kjører.. Er enig i at den telenor tingen er plagsom.

Lenke til kommentar
Bare finn fram papirene med brukernavn og passord og lag en ny oppkobling manuelt. Hvordan du gjør dette kommer ann på hvilket os du kjører.. Er enig i at den telenor tingen er plagsom.

Det er det jeg skal gjøre, men jeg trenger telefonnummeret.

Det er ikke Frisurf, da faren min ble lurt av en selger fra Telenor til å gå over til betalt Online-abonnement.

Lenke til kommentar

Det stemmer.

Fra www.online.no:

Generelt:

Modem: 81007107

ISDN: 81007007

Telenor Mobil: 91500920

NetCom GSM: 92000999

For Online Trafikk:

ISDN: 153381007007

Modem: 153381007107

For Online 150:

ISDN: 153381007006

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...