Same- Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Trykk på Quote oppe i høyre hjørne av posten du vil quote Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Trykk på Quote oppe i høyre hjørne av posten du vil quote Testing testing..... Ahaaa. Så enkelt. Takk for hjelpen Same Endret 12. juli 2004 av Lættis Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 evr. skriver du i stedet for bare Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hørte litt på CC nå; Ikke bare bråk med unntak av vokalisten. Resten var konge Nettop! Anbefaler bl.a. Decency Defied og Nothing Left To Mutilate fra nyeste album. Kongelåter. Og så må man ikke glemme Stripped Raped and Tortured da! Du finner også video av Sentenced to Burn på nettet... Til forskjell fra deg synes jeg George Fisher er rå på vokal, like han bedre enn Chris Barnes faktisk! Ellers er jo Morbid Angel dødsrått da! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) my bad Endret 16. juli 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Mitt første bilde! Han der ser ut som han anstrenger seg for å se "kul" ut, på hvert eneste bilde jeg har sett av ham. det gjør så han ser idiotisk ut ooo, nå kommer store Donald Trump og sier: Your FIRED!! amerikanere Endret 21. juli 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sett Late show with david letterman? Der hadde de "Trump or monkey" skulle gjette hvilken frisyre av 6 som var donald trump, resten var aper Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sett Late show with david letterman? Der hadde de "Trump or monkey" skulle gjette hvilken frisyre av 6 som var donald trump, resten var aper nei, så det ikke Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Han er vel den mest selvgode personen vi har her på jord.. Alle har vel smakt Trump Ice? Hehe..uanz..det håret der må virkelig kvitte seg med :!: EDIT: Hår - Parykk Endret 21. juli 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Han er vel den mest selvgode personen vi har her på jord..Alle har vel smakt Trump Ice? Hehe..uanz..det håret der må virkelig kvitte seg med :!: EDIT: Hår - Parykk Hmmm....se hvem jeg har Quotet. (testpost) Endret 22. juli 2004 av Laman Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Han er vel den mest selvgode personen vi har her på jord..Alle har vel smakt Trump Ice? Hehe..uanz..det håret der må virkelig kvitte seg med :!: EDIT: Hår - Parykk Hmmm....se hvem jeg har Quotet. jaha...(?) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Sett Late show with david letterman? Der hadde de "Trump or monkey" skulle gjette hvilken frisyre av 6 som var donald trump, resten var aper :!: Det så jeg Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Sett Late show with david letterman? Der hadde de "Trump or monkey" skulle gjette hvilken frisyre av 6 som var donald trump, resten var aper Var det ikke en som trodde Trump var en ape? :!: :!: hvordan legger jeg ut et bilde som jeg har lagret på maskinen min her hvor jeg skriver ? Endret 25. august 2004 av Lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg