CannibalCorpse Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 OK, her kommer diverse smileys: :!: tester image taggen... <br> tester div font og greier og greier... The Wretched Spawn Gore Obsessed Bloodthirst Gallery Of Suicide Vile The Bleeding Tomb of the Mutilated Eaten Back To Life Tester linker: Cannibal Corpse Offical Website D-d over kristne! hmm, ble denne posten litt i lengste laget tro... shit au, er jo bare en testpost... ( note to self: husk å svare [replay] til denne for å teste det og ) Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) og her er mitt eget svar på mitt eget innlegg (haha folk tror vel jeg er en sånn type med to personligheter her jeg svarer meg selv hehe ) jaja, er vel ikke så mye mer å teste... å legge ut bilder i post for komme når jeg finner noe passende (og som ikke er for groteskt håper indelig komplett tar grafikk kortet inn att, f-en hadde gleda meg til dette jeg nå men nei... artifacts i bios og alltid Lagt til senere: ( får testa "edit" og hehe ) hehe mange kule smileys her hehe har ledd godt de to årene jeg har daffa her inne hmm var det ikke noe mer....... jo, ser det er noe målemeter sak i margen på innleggene, er det det moderatorer bruker for å se om et innlegg er upassene.... hm vil ikke teste det nei hehe Endret 4. juli 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 aha, "advarsel" var det ja, liker ikke helt det der hehehe... hm kanskje jeg får en advarsel for tullete innlegg, hjelp ...men detter er jo bare test poster... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 aha, "advarsel" var det ja, liker ikke helt det der hehehe... hm kanskje jeg får en advarsel for tullete innlegg, hjelp ...men detter er jo bare test poster... Cannibal Corpse er bare bråk. Hør på Kreator! Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Cannibal Corpse er bare bråk. Hør på Kreator! Sier du det ja? HAr ikke hørt Kreator før får prøve de Og nei, Cannibal Corpse er ikke bare bråk nei EDIT: Forresten, hva er vitsen med å fortsette en diskusjon på test forumet... Endret 4. juli 2004 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Nja, foretrekker selv Anal Cunt fremfor CC, bedre titler Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Nja, foretrekker selv Anal Cunt fremfor CC, bedre titler Sier du det , eksempler Med det bandnavnet har jeg en fornemmelse av åssen låt titlene er ...forresten, tror ikke hverken (med eller uten "h"? ) titlene til CC eller AC passer seg på trykk her på Hardware.no ! ! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 tror ikke det kommer til å virke..... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Endret 9. juli 2004 av Same- Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 tror ikke det kommer til å virke..... Du glemte antagelig slutt taggene! tror ikke det kommer til å virke..... <- der da... eller? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ok Endret 10. juli 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Same- Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) fatti driit Endret 10. juli 2004 av Same- Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 http://home.hawaii.rr.com/kaijin808/happy.mp3 Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 fatti driit who me ???? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hørte litt på CC nå; Ikke bare bråk med unntak av vokalisten. Resten var konge Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) tror ikke Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får med hvem som har skrevet det jeg quoter? Når andre quoter står nick og dato over quoten. Endret 12. juli 2004 av Lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg