ponduz Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Hvor kan jeg få info om denne telefonen, eller er den bare en myte? Nokia er jo ikke akkurat viden kjent for å være stabile og brae telefoner! Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Er det denne du mener: http://www.mobil.se/bilder/temp/sonyericsson.jpg ? Er vel ingen som vet om det bare er en prototype eller hva det er enda :wink: Du har rett i at Nokia sliter litt på kvalitet ja. De bryr seg tydeligvis bare om kvantitet... ;P Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 AH! *sikle* Må ha ny mobil nå, siden 6210'en min fikk et ublidt møte med såpevann på et foam-party jeg var på! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Du mener vel ikke T68i vel, eller er det P800? Du finner ganske mye info om SonyEricsson-telefoner her. :smile: Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Ericssons svar på Nokia 7650 heter P800 og kan leses om her: http://www.itavisen.no/art/1298930.html Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 DÆVEN milna, den der var feeeeet!!!! _________________ PC spesifikasjoner Med XP pro, 265MB ram, Xtra WD 80GB 7200rpm og litt GPU oc da :wink: [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-06-23 17:54 ] Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Ufattelig FEEET! Snakker her om den telefonen som ligger paa mobil.se! Noen som VEIT eller har hoert noe om denne? Eller er det bare en framtids-droemme-mobil?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Den er forhåndbestilt av meg :smile: (P800) Gleder meg. Nokia har får mye feil Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 http://www.mobil.se/bilder/temp/sonyericsson.jpg Snakker om denne telefonen, som postet før i denne threaden! NOEN må da ha hørt om den! Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har fått bekreftet at dette er konsept telefon som ble vist på en telecom messe i USA i våres. Lover å si i fra om jeg kommer over mer informasjon om denne. Min kontaktperson hos Sony-Ericsson Norge vet ikke mer om den heller Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Bare et par ting jeg vil peke ut. P800 skal man ikke sammenligne direkte med 7650..de appelere litt med bruken til to forskjellig bruk. Man kan si 7650 er en mobil med PDA egenskaper. P800 er en PDA med mobil egenskaper....hvorfor? Noe som jeg synes er helt genialt med 7650 er at den kan opperes med en finger...tommelen..som du har kunnet gjort med alle mobiler siden 96....mao..du har en brukergruppe som er GODT trent i tommeltrykking og navigering. P800 følger det med en penn på..som man bruker for å navigere mobilen i PDA modus....når den er "telfon" har den et deksel som du kan bruke tommelen på. Dette synes jeg er et sjakktrekk uten like av Nokia. Jeg testa Motorola sin PDA mobil..den første med Java og GPRS i norge..og det er noe HERK å sitte med to hender å bruke mobilen. All oppmerksomhet går til mobilen..SMSing er tregt som FY!!...og det er bare generelt ukomfortabelt...... Så derfor synes jeg ikke dere skal sammenligne P800 mot 7650...selv om de har mange funksjoner som de prøver å matche hverandre på...en bedre sammenlignese er T68i mot 7650 og P800 mot 9210i... AKIRA Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg ble mektig skuffet da det viste seg at det ikke går an å utvide minnet på 7650 utover de LATTERLIGE FÅ 4 MBene man har til rådighet for både bilder tatt med det innebygde kameraet, meldinger (e-mail, SMS, MMS) og kontakter. Hadde kjøpt den telefonen hvis det ikke var for dette. P800 kan iallefall utvides med MemoryStick, slik at ikke bare kan bruke den for lagring av bilder, men også mot den innebygde MP3-spilleren. Har bare gode erfaringer med PDA-mobiler (har en Alcatel One Touch Com som bl.a overlevde et helt år i militæret - hadde den med ut på felten, øvelser osv.), så P800 blir et seriøst alternativ som etterfølgeren. Lenke til kommentar
president Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 4mb holder i massevis på 7650en etter min erfaring. Skal ikke akkurat fylle den med DivX og Mp3 heller :smile: Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 men det er jo JÆKLA kjekt å kunne bruke den til det også... :smile: spørs jo egentlig mest til bruken da... jeg synes p800 høres fantastisk ut, bare den kunne fått pella seg ut på markedet snarest mulig! :smile: Noen som veit utsalgsprisen på den? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 utsalg blir det samme som 7650, + noen hundrelapper, kommer på markedet etter jul, men da er det ikke lenge til 3650 kommer..... Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 3650 ser jo helt for jævlig ut, og er på langt nær like "fancy schmancy" som p800 er! sjekk funksjonene på begge og designet på begge, og det er ikke tvil hvordan telefon du vil ha! 3650 ser ut som en fjernkontroll med stort display! Men det blir bra med SonyEricsson! :smile: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 AKIRAx24: P800 kan også styres fullstendig med 1 finger! Den har en menyknapp (hjul-ting) på siden, som er 5-veis. Denne har fått _mye_ skryt i diverse tester, og er vistnok mye kjappere å bruke enn pennen. Dekselet kan dessuten taes av, hvis man vil det. Så så mye for Nokias "sjakktrekk".. Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Så det så :smile: hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå