Gå til innhold

skal ha ny symbian mobil (s60)

Anbefalte innlegg

skal ha ny symbian har nå p900 menne den er jeg gått lei av...

skal ha en nokia tengte jeg en bra en har nå netcom active talk og det kan jeg binde en gang til nå for jeg har hatt det i snart 12 mnd.

menne hvem skal jeg kjøpe ?

7610 ser jo øitt tøff ut og den har mega pixel camera.. har egentig ikke sett på så mange flere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke vurdert å sjekke på nokia? Hehe... her ja :) Uansett så vil jeg anbefale deg å kanskje vente hvis du er interessert i en mobil som slår din P900 på alle områder. Jeg selv vurderer også å gå fra min P900 til 7610, men er litt i tvil ;) K700 er også fristenede...

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å sjekke på nokia? Hehe... her ja :) Uansett så vil jeg anbefale deg å kanskje vente hvis du er interessert i en mobil som slår din P900 på alle områder. Jeg selv vurderer også å gå fra min P900 til 7610, men er litt i tvil ;) K700 er også fristenede...

k700 er det en symbian ?

Lenke til kommentar

Nei k700i er ikke en symbian telefon. De eneste symbian telefonene til Sony ericsson pr. idage er p800 og p900.

Vil ikke si at 6630 slår p900 på alle områder da men...

-

Men den jeg vil anbefale på dagens marked er nok 7610. Det kan nok være verdt å vente på Sende X og Nokia 6630, begge blir nok ganske spennende. :)

Lenke til kommentar

Bruk en av disse itillegg til amobil sin prisguide:

Google

Kelkoo

-

En annen grunn til at den ikke er oppdatert er at mange av skribrentene og de som holder orden med siden har ferie :)

-

Du får den iallefall til kr 2 090 med "Netcom activetalk" (12mnd) eller "Tele2 Pluss" (12mnd).

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...