Gå til innhold

Ny HTPC Hvordan ser det ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at du vil ha en stille maskin...

Du behøver ikke 400W til den maskina, holder med 300W til den der. Vet ikke om vanlige PSU passer i det kabinettet jeg men, det gjør de vel.

Det hovekortet er nok ikke dumt, det har jo ingen vifter...

En hardisk med 8MB cache er å foretrekke.

Så må du passe på at all RAM du setter inn er lik type.

Fjernkontroller har jeg ikke peiling på...

Lenke til kommentar

hei igjen

Du burde kanskje tenke på en 5400 HD, dersom du ønsker en stille maskin? har noen Samsung 160 5400 selv, funker bra, stille og ikke varm (ganske liten kasse vet du...tett.....varmt...)

har den ATI fjernkontrollen din LIGGENDE ET STED. ok sak det, tror derimot at jeg hadde tenkt på BT hvis jeg hadde vært deg. Jeg fikk støy på tv'n av RF signalet, + at "mus" funksjonen på slike kontroller (den store runde knappen øverst) er helt ubrukelig.

Greit å bruke til å gå gjennom en meny i myHTPC, men hver gang du skal inn å gjøre noe mer, blir det vanskelig. Kjøp Ihvertfall en BT mus?

skjermkort...

jeg bruker et gammelt ATI AIW7500 kort, særdeles billig, funker veldig bra.

PSU...

trenger du 400W, som det sies over her. få tak i noe 200-300 silent greier, ta av noen paneler slik at det blir litt mer åpent, så starter ikke viften(e) så ofte.

HK...

det ser vel bra ut? dersom du ønsker et AMD system... fort litt varmt? kjører selv en xp2500 i et abit MAX2 kort. mer enn kraftig nok! skulle hatt en mobil prosessor som gira seg opp og ned, det hadde vært fint det... drømme... drømme.. :wee:

Lenke til kommentar

Takker for svar :D

NY 5400 HD er ikke så lett og oppdrive for tiden ser det ut som,har kun 300GB på komplett.

Gidder ikke kjøpe HD brukt..

BT <----this is`???BT mus??

Ramen blir samme type(2 twinmos)

400W PSU...vet det er overkill men det var det eneste jeg fant som hadde 120mm vifte og ikke koster alt for mye.

Skjermkort..leta på qxl og brukt forumet men fant ikke noe brukende der..

TaZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...