@lf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg skulle måle spenningen som viftestyringen min gav til viften med et multimeter, men klossete som jeg er, klarte jeg og kortslutte den ene kanalen. Dette resulterte i at den bare gir ut 2-3 Volt på max. Er kanalen død for alltid eller går det ann å vekke den til livet igjen?? Viftestyringen er av type Vantec Nexus Fancontroller Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du har sikkert grilla en motstand.. hvis du vet hva som skal sitte der så kan du jo prøve og kjøpe en ny motstand og lodde på denne... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hadde vel ikke tilfeldigvis motstands- eller strømmåling? Lenke til kommentar
@lf Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ok. Da er det vel bare å finne den defekte motstanden og skifte denne! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Microskopisk kjangse atte ein motstand er blitt ødelagt, se etter halvledere. Vist det er noe som er ødelagt er det dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå