Gå til innhold

Problemer med skjermen. Knitring.

Anbefalte innlegg

Skjermen min har i lengre tid avgitt en og annen knitrelyd, men ikke oftere enn i ny og ne.

Siden i går har det imidlertid tatt helt av... Samtidig som det "knitrer" blinker skjermen i et øybelikk, som om den får for lite strøm.

Jeg har kikket på VGA- kabelen, og den ser ut til å mangle en pin i begge kontakter. (både den som skal inn i skjermen og den som skal inn i maskina) Det er den midterste raden som mangler en pin, nummer 2 fra høyre på begge kontaktene, og det ser egentlig ut som at det ikke har vært noen pin der i det hele tatt.

Kan det ha noe problemet å gjøre? :hmm:

Ellers er det en ganske gammel skjerm, den er vel 6- 7 år gammel.

Ellers fungerer den helt fint. Fargene er som de skal og likledes bildet. Har heller ikke hatt noen problemer med skjermen tidligere.

Er det noen andre som har hatt samme problemet eller vet hva som kan være galt? :dontgetit:

Setter pris på svar, og skal selvfølgelig fortelle hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det du opplever er at skjermen er på VEI til å brenne opp...

Jeg hadde samme problemet med min gamle skjerm (var 6år gammel)

Plutselig en dag så ble skjermen svart og begynnte å knittre som aldrig før.

Jeg skrudde fort av skjermen og når jeg skrudde den på igjen litt etterpå så knittra den like mye og bildet var vekk... Da kaster jeg skjermen og kjøpte en ny en...

Skjermer er billige nå, koster 1300 for en 17tommer og 2000for en 19 tommer.

Sjekk på komplett.no fordi skjermen din holder på å ta kvelden.

Og du, de pinnene som mangler i skjermpluggen din skal ikke være der... Du bruker ikke alle pinnene og antall pinner varierer fra skjerm til skjerm...

Lenke til kommentar

Det var det jeg fryktet. :cry:

..For ikke å snakke om typisk min flaks her jeg sitter rotte blakk og skal levere inn en praksisrapport om tre dager som jeg ikke har begynt på ennå..

Ei lusen uke, hadde den bare vart EI LUSEN uke til!! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...