Gå til innhold

Bluetooth; mobil til pc

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke helt hvor jeg skal legge dette emnet, men det for bli.

Jeg har et slikt USB-kort som er integrert i maskinen og hovedkortet.

På det kortet er det bluetooth.

Men, det jeg ikke helt forstår er hvordan jeg skal få maskinen til å kjenne igjen mobilen?

På kortet er det en usb inngang. Er det slik at jeg har missforstått, og man MÅ kjøpe slik bluetooth stick? I tillegg til det kortet jeg allerede har (følgte med pcen).

Eller skal dette fungere som det er?

Der er et belegg uitenpå noe der det står; "do not remove when bluetooth is in use".

I korte ord, jeg trodde dette kortet var 'bluetoothen', men det kan hende jeg har missforstått, og MÅ kjøpe meg en slik bluetooth stick?

På forhånd takk

Mvh. GH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss maskina har innebygd bluetooth sender/mottaker treng du ikkje ein bluetooth usbstick i tillegg.

Litt ann på kva op.sys du kjører om du teng å innstallere telefonens programvare eller kan berre utnytte op.sysets funksjonalitet.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Har du kjøpt pc fra psdata.no?

Det har jeg.

Der er det et USB 2.0 kort som det står etter eller annet om bluetooth.

Så jeg lurte på om jeg hadde bluetooth på pc,en men når jeg ringte til psdata så sa de nei.

Vist du trenger en bluetooth "usb-stick", som du kaller det, så kan jeg anbefale "Level One". Knøtt liten. 399,- på expert men finnes sikkert billigere på nettet...

Du må ha innstalert en driver eller software på maskinen om du har bluetooth intergrert i maskinen eller ikke...

Når den er på så er det enkleste å bruke mobiltelefonen til å søke etter datamaskinen, i hvert fall vist du har Sony Ericsson telefoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...