collector Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 noen som veit om d er mulig å fjerne navna på skrivebordselementene så du bare ser ikonet, men at d fortsatt heter "min datamaskin" osv? på forhånd takk olav Lenke til kommentar
Legion Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 du kan rename ikonene med ALT+255 (for de påfølgende ALT+255+255+... osv.). min datamaskin er det vel litt værre med (antar jeg), men du jo trikse det til ved å gjemme disse 'standardikonene' for så å lage snarveier som du gir blanke navn som over. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hmmm er ikke sikker på om jeg er helt med. men hva mener du? mener du at bare ikonene skal være der men ikke noe tekst under? det vet jeg ikke hvordan man gjør, men du kan gjerne forklare litt nærmere om hva du egentlig mener. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 du kan rename ikonene med ALT+255 (for de påfølgende ALT+255+255+... osv.). min datamaskin er det vel litt værre med (antar jeg), men du jo trikse det til ved å gjemme disse 'standardikonene' for så å lage snarveier som du gir blanke navn som over. alt+255? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ja, ALT+255. denne kombinasjonen tilsvarer et blankt felt....en <space> om du vil tallene må skrives på numpad Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ja, ALT+255. denne kombinasjonen tilsvarer et blankt felt....en <space> om du viltallene må skrives på numpad Ja, eller så kan du bare trykke på den lange plast-dingsen nederst på tastaturet. Testa nettopp, samma effekt. Endret 4. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
collector Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 takk for alle svar, men når jeg lager snarveier så kommer den lille pila som viser at d er en snarvei på ikonet, noen måte å fjerne d på? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 takk for alle svar, men når jeg lager snarveier så kommer den lille pila som viser at d er en snarvei på ikonet, noen måte å fjerne d på? LAst ned TWEAKUI, også explorer->shortcut->none Lenke til kommentar
collector Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 takk for alle svar, men når jeg lager snarveier så kommer den lille pila som viser at d er en snarvei på ikonet, noen måte å fjerne d på? LAst ned TWEAKUI, også explorer->shortcut->none hva gjør d programmet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå