King-Nothing Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg har nettopp lagt inn WinXP Pro med SP 1, og det funket helt fett. Men etter at innstallasjonen er ferdig, og jeg går inn i Windows etter det, jobber den mye lengre ved oppstart enn vanlig, pluss at da den er ferdig kommer det opp en bluescreen. Den er der i kun i et halvt sekund el no, så jeg rekker ikke se hva som står. Så restarter pc`n. Kommer kun inn i safe mode...Noen som vet? Endret 4. juli 2004 av knothing Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gå inn i eventviewer mens du er i safe-mode. Se etter røde kryss som kan gi ne pekepinn. Hvis du velger "safe mode with network" så kan du søke i knowledge base på microsoft.com (eller søke i google) på event ID'ene for å få mer hjelp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Når du er i Safe Mode gå til: Kontrollpanelet -> System -> Avansert -> Oppstart og Gjenoppretting Der fjerner du haken ved Start på nytt automatisk Da får du iallefall mulighet til å se feilmeldingen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Takker for svar! Er på jobb nå, men skal prøve dette når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå