panda Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei ! Jeg har akkuratt starta en liten kose-nettradio.. med shoutcast server og greier.. Så lurte jeg på hvordan jeg får lyden til de som snakker på Venrilo inn på Radioen.. Altså det aktive rommet jeg er på på @ VT til radioen (( uten og putte mic'en inn i høytalleren seff )) THX for lure svar Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hallo..Bare så at du hadde klart å lage en shoutcast server ! og jeg plges selv ! vet ikke hvordan du konfigurerer den slik at den spiller av de sangene du vil og llurte på om du kunne lage en guide eller no sånt ? plz...! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvis du har flere maskiner kunne du jo tatt - OUTPUT lyden fra den ene maskinen inn i INPUT på maskinen du kjører nettradioen på. Slik at du hadde en INPUT med stemmene fra ventrilo. Bare en teori, men burde jo funke? Lenke til kommentar
panda Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hallo..Bare så at du hadde klart å lage en shoutcast server ! og jeg plges selv ! vet ikke hvordan du konfigurerer den slik at den spiller av de sangene du vil og llurte på om du kunne lage en guide eller no sånt ? plz...! KOM PÅ #KOSEBAMSE @ QUAKENET og kos med meg Lucas så skal vi se om vi får til noe *koskos* Lenke til kommentar
panda Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hvis du har flere maskiner kunne du jo tatt - OUTPUT lyden fra den ene maskinen inn i INPUT på maskinen du kjører nettradioen på. Slik at du hadde en INPUT med stemmene fra ventrilo. Bare en teori, men burde jo funke? Jaoo var det men tror det skal funke fra 1pc serru :/ skal spørre litt rundt :o) men THX skal du ha ja (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå