Niskivara Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis jeg ikke hadde noen som helst konsoll, og alle kostet det samme hadde jeg glatt kjøpt GC. Når GC'en er mye billigere enn resten finnes det ingen tvil. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Gamecube er kanskje den beste invisteringen på markedet synes jeg. Mye kvalitet på Gamecube, sjeldent at du finner et spill til gamecube som er gjennomsyret råttent. PS2 sliter med dette, og Xbox, vel... Aldri fått noe særlig tiltro til naboen Microsoft Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Er det verdt å kjøpe en gamecube med en kontroll og zelda + 4 klassikere til en pris på 795? Er det i det hele tatt verdt å kjøpe gamecube? PS! Har hatt gode erfaringer med nintendo 64. Mange timer med morro der ja. Er 16 år. Jeg mener vel at Zelda alene er verdt 795,- Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hehe... Har hatt 2 GC'er.. solgt begge... Men neste gang jeg kjøper (må no ha m meg d nye Zelda, Metroid osv..) så blir den nok ikke solgt igjen, billig nå... (Pengefattig student) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå