orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har et lite prob med min N 6230... Ganske ofte når jeg går inn på galleri, så vil den ikke reg. memory card`et... hva kan være galt, og hva kan jeg eventuellt gjøre? Mvh Axel Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Prøv å slå mobilen på og av.. fikk det samme problemet jeg også... Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Prøv å slå mobilen på og av.. fikk det samme problemet jeg også... jaa... det fungerer da.. men det fucker seg til igjen ganske fort lixom... skjønner ikke hva som kan være galt, dette er vel eventuellt en garantisak? Mvh Axel Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Prøv å levere den inn der du kjøpte den... Og hør hva de har å si evt. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Prøv å levere den inn der du kjøpte den... Og hør hva de har å si evt. hmm.. har vært nede der jeg kjøpte den, men de ba meg bare å vente å se lixom, har tatt det ut ett par ganger å tørket støv og "dritt" av det, da har det faktisk fungert bedere en stund, men så fucker det seg igjen.. skjønner ikke at butikken jeg kjøpte den på ikke tar den inn..? Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 da vet jeg faktisk ikke.. du har jo nokia garanti på den.. eller du kan kjøpe en ny minnebrikke Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 da vet jeg faktisk ikke.. du har jo nokia garanti på den.. eller du kan kjøpe en ny minnebrikke vet du hvor jeg kan få kjøpt en bra og billig minne brikke a? Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 komplett.no eller MPX.no eller bruk prisguiden her på amobil Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 komplett.no eller MPX.no eller bruk prisguiden her på amobil okej, takk skal du ha;) Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ikke kjøp deg ny brikke pga. det er noe galt med mobilen. Lever inn mobil i butikken og si at du skal ha den fikset. Hvis du ikke vet at det er noe galt med kortet da. Endret 4. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 ikke kjøp deg ny brikke pga. det er noe galt med mobilen. Lever inn mobil i butikken og si at du skal ha den fikset. Hvis du ikke vet at det er noe galt med kortet da. okej, men de er ikke mye samarbeidsvillige der jeg kjøpte den.. men takk anyway Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ikke kjøp deg ny brikke pga. det er noe galt med mobilen. Lever inn mobil i butikken og si at du skal ha den fikset. Hvis du ikke vet at det er noe galt med kortet da. okej, men de er ikke mye samarbeidsvillige der jeg kjøpte den.. men takk anyway Da printer du ut forbrukerkjøpsloven (www.lovdata.no) og henviser til paragrafer om mangler i produkt og krav på reperasjon o.l. Da blir de fort mye mer hjelpsomme Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ikke kjøp deg ny brikke pga. det er noe galt med mobilen. Lever inn mobil i butikken og si at du skal ha den fikset. Hvis du ikke vet at det er noe galt med kortet da. okej, men de er ikke mye samarbeidsvillige der jeg kjøpte den.. men takk anyway Da printer du ut forbrukerkjøpsloven (www.lovdata.no) og henviser til paragrafer om mangler i produkt og krav på reperasjon o.l. Da blir de fort mye mer hjelpsomme det er sant det.. hehe Endret 4. juli 2004 av poower7610 Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 okej, takk skal du ha.. det skal jeg prøve på.. tenker det blir andre service innstilling hos dem da Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 okej, takk skal du ha.. det skal jeg prøve på.. tenker det blir andre service innstilling hos dem da De kan ikke nekte deg å ta den inn på service Hvor har du kjøpt denne telefonen? Liten sjappe?! Eller Elkjøp? Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 okej, takk skal du ha.. det skal jeg prøve på.. tenker det blir andre service innstilling hos dem da De kan ikke nekte deg å ta den inn på service Hvor har du kjøpt denne telefonen? Liten sjappe?! Eller Elkjøp? nei.. tro det eller ei... har faktisk kjøpt den på space world... trodde dem var litt mer seriøse en dette men det har jo vist seg :S Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gå til et verksted i ditt nærområde som SpaceWorld bruker, få telefonen fiksa og ta det hele på garantien. Får du trøbbel,-->referer til loven eller gå til forbrukerrådet. Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Gå til et verksted i ditt nærområde som SpaceWorld bruker, få telefonen fiksa og ta det hele på garantien. Får du trøbbel,-->referer til loven eller gå til forbrukerrådet. mhm... holder på å finne lov argumenter på lovadata.no nå takk for mye BRA støtt her Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Forbrukerkjøpsloven takk for link... holdt akuratt på å lete på lov data nå thnx m8=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå