Gå til innhold

Problemer med min N 6230

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøv å slå mobilen på og av.. :yes: fikk det samme problemet jeg også... :no:

jaa... det fungerer da.. men det fucker seg til igjen ganske fort lixom... skjønner ikke hva som kan være galt, dette er vel eventuellt en garantisak? :ermm:

Mvh

Axel

Lenke til kommentar
Prøv å levere den inn der du kjøpte den... Og hør hva de har å si evt. :yes:

hmm.. har vært nede der jeg kjøpte den, men de ba meg bare å vente å se lixom, har tatt det ut ett par ganger å tørket støv og "dritt" av det, da har det faktisk fungert bedere en stund, men så fucker det seg igjen.. skjønner ikke at butikken jeg kjøpte den på ikke tar den inn..? :hmm:

Lenke til kommentar
ikke kjøp deg ny brikke pga. det er noe galt med mobilen.

Lever inn mobil i butikken og si at du skal ha den fikset.

Hvis du ikke vet at det er noe galt med kortet da.

okej, men de er ikke mye samarbeidsvillige der jeg kjøpte den.. men takk anyway :)

Lenke til kommentar

okej, men de er ikke mye samarbeidsvillige der jeg kjøpte den.. men takk anyway :)

Da printer du ut forbrukerkjøpsloven (www.lovdata.no) og henviser til paragrafer om mangler i produkt og krav på reperasjon o.l.

Da blir de fort mye mer hjelpsomme :)

Lenke til kommentar

Da printer du ut forbrukerkjøpsloven (www.lovdata.no) og henviser til paragrafer om mangler i produkt og krav på reperasjon o.l.

Da blir de fort mye mer hjelpsomme :)

det er sant det.. hehe

Endret av poower7610
Lenke til kommentar
okej, takk skal du ha.. det skal jeg prøve på.. tenker det blir andre service innstilling hos dem da :tease:

De kan ikke nekte deg å ta den inn på service ;) Hvor har du kjøpt denne telefonen? Liten sjappe?! Eller Elkjøp?

nei.. tro det eller ei... har faktisk kjøpt den på space world... trodde dem var litt mer seriøse en dette men det har jo vist seg :S

Lenke til kommentar
Gå til et verksted i ditt nærområde som SpaceWorld bruker, få telefonen fiksa og ta det hele på garantien. Får du trøbbel,-->referer til loven eller gå til forbrukerrådet.

mhm... holder på å finne lov argumenter på lovadata.no nå;) takk for mye BRA støtt her :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...