sjøgren Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 nå har jeg bestemt meg på det jeg har lyst til å kjøpe.. cpu kr 2500 hk kr 1300 hardisk kr 950 ram\minne kr 1900 bestiller i dag hvis hvis jeg ikke får høre noe særlig negativt om noen av delene fra dere... Lenke til kommentar
Føss Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hard disken... ikke kjøp raptor, den koster bare mye mer for lite plass!! Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hard disken... ikke kjøp raptor, den koster bare mye mer for lite plass!! Den er jo MYE raskere da.. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 En raptor disk er ingen dum invistering det. Går ut i fra at du har en lagringsdisk i tillegg. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du mangler jo noen deler. Skjermkort, optisk(e) drev, PSU og kabinett. Men du har vel dette fra før av? Samt mus, tastatur og skjerm + lyd. Er ikke noe dårlig med det oppsettet Harddisken kan bli litt liten etterhvert, men det går nok bra Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 har alle de andre delene jeg trenger og flere hardisker fra før... men de ekke S-ATA da Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Virker som et veldig godt oppsett, men et MSI Neo Platinum nForce3 250gb er kanskje et bedre valg, og også billigere! Ellers intet å utsette. Kanskje vente med 1024mb minne, og heller kjøpe en Corsair XMS3200XL 2-2-2-5 først, forøvrig 512mb brikke, koster 1499 kr Da skal systemet ditt være knall. Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 tengte på den brikka jeg og..men trur jeg går for de ocz brikkene.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg vet en måte du kan spare litt penger: Bruk produktguiden og finn den billigste butikken for deg. Vet blant annet at den prosessoren finnes til 2200kr i andre butikker, der sparte du 300kr. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jooo kjøp raptor og ha windows på den so går allt møkje fortare... berre prøv. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Raptor er bra disker. MEN VIKTIG: 36.5 GB hdd er ikke så mye raskere enn vanlige s-ata disker, men 72 GB er KANONRASK. Jeg ville nok gått for 1 gb ram i stedet for den corsair-brikka med 2225-timings. I en del spill i dag så sliter man faktisk litt med bare 512 ram. Loadetider blir mye lengre. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Husk å ta ta ut pluggene på PATA (IDE) harddiskene før du installerer windows. Blir mye piss om du har SATA og PATA samtidig og installerer windows når de begge er plugga til. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Husk å ta ta ut pluggene på PATA (IDE) harddiskene før du installerer windows. Blir mye piss om du har SATA og PATA samtidig og installerer windows når de begge er plugga til. Dette stemmer. Slet som pokker da jeg skulle innstallere windows på en s-ata disk, mens jeg hadde en IDE ved siden av... Huff. Men løste seg når jeg koblet fra IDE'en, innstallerte windows på s-ata'en. For deretter å koble til Ide'en igjen:D Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 hva med å spare litt penger og kjøpe billigere cpu og heller bruke penga på disk? er det verdt de ekstra MHz'ene du får på den cpuen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 nå har jeg bestemt meg på det jeg har lyst til å kjøpe.. cpu kr 2500 hk kr 1300 hardisk kr 950 ram\minne kr 1900 bestiller i dag hvis hvis jeg ikke får høre noe særlig negativt om noen av delene fra dere... Det der ser ganske så greit ut, men personlig ville jeg heller valgt Asus K8N-E DELUXE som hovedkort. Sikkert en smakssak, men der har du ihvertfall et lite tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå