Gå til innhold

AMD 64 pc til 6700 kr !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mangler jo noen deler. Skjermkort, optisk(e) drev, PSU og kabinett. Men du har vel dette fra før av? Samt mus, tastatur og skjerm + lyd.

Er ikke noe dårlig med det oppsettet :) Harddisken kan bli litt liten etterhvert, men det går nok bra :)

Lenke til kommentar

Virker som et veldig godt oppsett, men et MSI Neo Platinum nForce3 250gb er kanskje et bedre valg, og også billigere!

Ellers intet å utsette.

Kanskje vente med 1024mb minne, og heller kjøpe en Corsair XMS3200XL 2-2-2-5 først, forøvrig 512mb brikke, koster 1499 kr ;)

Da skal systemet ditt være knall.

Lenke til kommentar

Raptor er bra disker. MEN VIKTIG:

36.5 GB hdd er ikke så mye raskere enn vanlige s-ata disker, men 72 GB er KANONRASK.

Jeg ville nok gått for 1 gb ram i stedet for den corsair-brikka med 2225-timings. I en del spill i dag så sliter man faktisk litt med bare 512 ram. Loadetider blir mye lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Husk å ta ta ut pluggene på PATA (IDE) harddiskene før du installerer windows.

Blir mye piss om du har SATA og PATA samtidig og installerer windows når de begge er plugga til.

Dette stemmer. Slet som pokker da jeg skulle innstallere windows på en s-ata disk, mens jeg hadde en IDE ved siden av... Huff. Men løste seg når jeg koblet fra IDE'en, innstallerte windows på s-ata'en. For deretter å koble til Ide'en igjen:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...