cvvs Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Får man en slike lege greie selv om man ikke har alergier? Har sinnsykt lyst på skillpadde Selges de i dyrebutikker? vi har ikke dyrebutikk her og jeg har ikke giddet å gå inn på dyrebutikker når jeg er plasser de er, for da skal jeg handle klær jeg har ei vennine som har ei uloverlig skilpadde, å ho fikk skilpadda for 8 år sia av ei vennine. å skilpadda e da 10 år. ho sa at ho har vært hos vetrinærn mange ganga me skilpadda å ho e ikke alergisk eller har nåkka legeattest for å ha den loverlig. ho har sakt til dyrelegen at ho fikk den av ei vennine å nu som den allerede va i lande syntes ho det var for dumt å eventuellt avlive han når det ikke va nåt som feilte den. å dyelegen har ikke brydd seg mere med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Å bli bitt av en snapping turtle kan ikke være særlig digg.......AU :/ Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Å bli bitt av en snapping turtle kan ikke være særlig digg.......AU :/ 4 år, klappe familiens skilpadde på hode med tommelen. Masse blod - et helvetes hyl. De "rekene" dere snakker om er btw tanglopper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 "Masse blod - et helvetes hyl" As you wish Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skilpadder har salmonella som naturligl bakterieflora, og er derfor kjipe dyr. Vask hendene etter at du har tatt i en. feil... ikke alle skipadder har salmonella... men det er alltid lurt å vaske hendene uansett hvilket dyr du har tatt i. men kjipe dyr er det ikke Lenke til kommentar
Lempicka86 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Men i sverige! *hysj hysj* Pass på! Vet at fler dyrebutikker (ihverfall på/i nærheten av grensa) observerer og melder ifra til tollvesenet om kjøp av dyr som er ulovlige i norge... DA får de tilbake dyret som du akkuart betalte for.. og de kan selge det på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå