Gå til innhold

Hvordan mates skilpadder ? Vann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lov til å ha skillpadde i Norge :dontgetit:

Ja, etter 1970 eller no :)

Men etter den tiden så må man gå til legen og få sånn lege "bevis" på at du ikke er allergisk mot dill og dall

On-topic: Hvor stor er skillpadda? Hvilken type? Sump-skillpadde? Rød-øret eller gul?

Lenke til kommentar
Men etter den tiden så må man gå til legen og få sånn lege "bevis" på at du ikke er allergisk mot dill og dall

Akkurat som meg,jeg er astmatiker.Var litt digg med skilpadde.Men så vart det så mye arbeid pluss at jeg var mye opptatt så jeg bare ga den bort.

Lenke til kommentar

det du må passe på er at hvis skilpadden er planteeter. IKKE gi den kjøtt de vil spise det. men de kan faktisk dø av det,

en jeg kjenner har en skilpadde som driver å spiser maur, den ble jævlig dårlig av det, de tåler ikke proteiner

Lenke til kommentar

En venninne av meg har 2 skilpadder. De spiser sånne små tørka reker tror jeg..kjøpt i dyrebutikken. En må visstnok skrive skilpaddene inn i testmentet sitt fordi de lever så lenge..

Den ene skilpadde bet seg fast i leppa til lillesøstra, og den slapp ikke taket...stakkars..men det gikk heldigvis bra, da!...De er jo 7-8 mnd bare, så det er ganske små ennå,så en får jo ikke bendt opp munnen på den heller :p

Men jeg tror en har lov til å ha det i norge, men ikke importere det eller kjøpe de... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...