MrLuni Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvordan skal man mate skilpadder vann? Kan ikke akkurat slenge den oppi eýn bolle heller da... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvilken type skilpadde er det?Jeg hadde en ferskvanns skilpadde for noen år tilbake.Da la jeg bare tørrforret nedi vannet og den spiste det der. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det lov til å ha skillpadde i Norge Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det lov til å ha skillpadde i Norge Ja, etter 1970 eller no Men etter den tiden så må man gå til legen og få sånn lege "bevis" på at du ikke er allergisk mot dill og dall On-topic: Hvor stor er skillpadda? Hvilken type? Sump-skillpadde? Rød-øret eller gul? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Men etter den tiden så må man gå til legen og få sånn lege "bevis" på at du ikke er allergisk mot dill og dall Akkurat som meg,jeg er astmatiker.Var litt digg med skilpadde.Men så vart det så mye arbeid pluss at jeg var mye opptatt så jeg bare ga den bort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 det du må passe på er at hvis skilpadden er planteeter. IKKE gi den kjøtt de vil spise det. men de kan faktisk dø av det, en jeg kjenner har en skilpadde som driver å spiser maur, den ble jævlig dårlig av det, de tåler ikke proteiner Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ohh! Jeg hadde skildpadde før! Brukte egentlig bare vanlig fiskemat. Sånn små flak av noe dritt eller hva det nå enn er. Var i vertfall ikke skadelig det Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 prøv på google, bare søk på typen du har.. og det er lov med skilpadde ja, det er lov med salg også, men kun hvis man har "resept" fra legen... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 små tynne flak som lukter tørket fisk, også kjent som fiskemat/skilpaddemat. Dyrebutikk`? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er skilpadder koselige dyr? Har hørt at de av og til biter litt Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det lov å ha Kameleon som kjæledyr? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det lov å ha Kameleon som kjæledyr? nei, øgler er ikke kjæledyr... mange som har det men, de selger en del fôr til øgler her.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er skilpadder koselige dyr? Har hørt at de av og til biter litt Min skilpadde bet meg en gang.Fy F*** hvor det var,det merket på enne fingeren Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Skilpadder har salmonella som naturligl bakterieflora, og er derfor kjipe dyr. Vask hendene etter at du har tatt i en. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Er det lov å ha Kameleon som kjæledyr? nei, øgler er ikke kjæledyr... mange som har det men, de selger en del fôr til øgler her.. Øgler ruler!! Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 En venninne av meg har 2 skilpadder. De spiser sånne små tørka reker tror jeg..kjøpt i dyrebutikken. En må visstnok skrive skilpaddene inn i testmentet sitt fordi de lever så lenge.. Den ene skilpadde bet seg fast i leppa til lillesøstra, og den slapp ikke taket...stakkars..men det gikk heldigvis bra, da!...De er jo 7-8 mnd bare, så det er ganske små ennå,så en får jo ikke bendt opp munnen på den heller Men jeg tror en har lov til å ha det i norge, men ikke importere det eller kjøpe de... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det er IKKE lov å ha skilpadder i norge. Kun hvis du er allergisk mot andre dyr. Jo, hvis du går til legen og får sånn papir om at du kan ha skillpadde! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvordan skal man mate skilpadder vann? Hvilken rolle spiller "vann" i den setningen? Jeg skjønte ingenting, så for å kunne holde meg til topic må jeg nesten ha svar. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Den er ei 5cm brei landpadde. Den spiser BARE Isbergsalat og sjokolade... Er det ikke slik at den kan kveles viss den blir for feit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå