notarget Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 RTC 3 bilder! Legg merke til refleksjonene i vannet. Du kan også se en ubåt karusell under vannet Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Aiaiai! En "liten" forbedring fra de tidligere versjonene ja. Gleder meg. Håper bare ikke det samme som med Rollercoaster Tycoon, som Theme Park når de gikk over til mer/bedre 3d. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvem bryr seg om vannet når selve folka er lagd av hele max 10 polygoner? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Gleder meg til dette, spilte mye det originale spillet. Håper det nye gir samme stemningen, og at det er like enkelt å lage rollercoaster Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Ja, jeg tror det forsatt har den gode roller coaster tycoon sjarmen. Hvis det blir som theme park da..... Endret 4. juli 2004 av notarget Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette spillet her ser så ekstremt bra ut. Digger RCT 1 det er jo helt genialt. Men ja, kan være enig i at det kan bli dårlig hvis det blir slik som Theme Park spillet Huff og huff... Men jeg ahr troen på at RCT 3 kan bli skikkelig bra Får bare vente å se... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 husker jeg likte RCT. hvis dette blir like bra så må jeg nesten skaffe meg dette Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Dette spillet ser jeg frem til. Er det kommet ut noen beta eller lignende? Uansett, er veldig gla i RCT spillene, har alle sammen, og spillt de flittig. Har bare ventet på et i 3D Knall!! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper det blir like moro som det er lekkert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 GTA hadde suksess ved overgang til 3D Theme Park feilet Worms klarte det såvidt Håper at RCT klarer det, mykje morro i dei spela. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå