Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor Black and White fikk toppscore forsto jeg aldri,men var vel ikke min type spill.far cry overasket meg mye fra demo til fullversjon,synes det er det beste spillet i dag.doom 3 er bra,men våpnene kunne sett litt bedre ut.og lyden fra dem ga meg ingen kick.ble nesten doom 2 med bedre grafikk.så synes ikke doom 3 fortjener mere enn max 9 i score..

 

tiberian sun var bra,men kansje de tok litt i når PC Gamer ga spillet 10.

hl 2 ser bra ut,ingen tvil om det.men da jeg fikk se CS: Source(cs-2)filmen virker det som samme gameplay som vanlig cs,men større map og bedre grafikk.hadde håper det skulle bli annen/ny gameplay,det hadde jo ikke gjort noe og få prøve annen spilltype !

Lenke til kommentar
hl 2 ser bra ut,ingen tvil om det.men da jeg fikk se CS: Source(cs-2)filmen virker det som samme gameplay som vanlig cs,men større map og bedre grafikk.hadde håper det skulle bli annen/ny gameplay,det hadde jo ikke gjort noe og få prøve annen spilltype !

valve lokalene ville blitt angrepet av ville fjortiser armert med sprettert og vannballonger hvis dette hadde skjedd...

Lenke til kommentar
hl 2 ser bra ut,ingen tvil om det.men da jeg fikk se CS: Source(cs-2)filmen virker det som samme gameplay som vanlig cs,men større map og bedre grafikk.hadde håper det skulle bli annen/ny gameplay,det hadde jo ikke gjort noe og få prøve annen spilltype !

valve lokalene ville blitt angrepet av ville fjortiser armert med sprettert og vannballonger hvis dette hadde skjedd...

ja..sikkert.hvorfår forandre på noe som er bra ;)

Lenke til kommentar

ÅRETS mest overvurderte spill (som jeg vet om) :

Doom 3 :hmm:

 

Grafikken er veldig bra, men ensformig (mørkt/trist)

Monstrene er lette å ta (Bør spilles på vanskeligste nivå)

Veldig scripta - 95% er basert på at ett monstert detter ned i hue på deg. Kjedelig i lengden. Dårlig AI (om noe i det hele tatt ?) Kan vel ikke forlange så mye av Zombie's men......

 

Positive ting :

Grafikk

Skvetter mye :whistle: - bra lyd/lydeffekter - skummel atmosfære

 

Spillet er bra, men det er ikke et spill jeg spiller to ganger :nei:

Lenke til kommentar
ÅRETS mest overvurderte spill (som jeg vet om) :

Doom 3 :hmm:

 

Grafikken er veldig bra, men ensformig (mørkt/trist)

Monstrene er lette å ta (Bør spilles på vanskeligste nivå)

Veldig scripta - 95% er basert på at ett monstert detter ned i hue på deg. Kjedelig i lengden. Dårlig AI (om noe i det hele tatt ?) Kan vel ikke forlange så mye av Zombie's men......

 

Positive ting :

Grafikk

Skvetter mye :whistle: - bra lyd/lydeffekter - skummel atmosfære

 

Spillet er bra, men det er ikke et spill jeg spiller to ganger :nei:

Om de gjør sånn at monsterne i Doom III tåler mere så kommer jeg til å dø av kjedsomhet i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...