Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant nok. men nå er det jo _helt_ på tryne må lage et nytt spill for at det skal bli bra i det hele tatt noe jeg ikke trur dem kommer til å gjøre

Jeg lurer på to ting. Den ene er allerede nevnt en million ganger, og jeg skal ikke rippe for mye opp i hvorfor du synes en betaversjon av et spill er overvurdert.

Den andre tingen er hvordan du i første omgang fikk spilt denne betaen, for er du europeer som de fleste andre av oss (altså ikke amerikaner eller koreaner) så er du, like godt som oss, klar over at integriteten til det du har spilt er forferdelig lav.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
OFFTOPIC : Når er det Middle-Earth skal komme??

Middle-Earth har vel kommet for lenge siden... i bokform. Også kjent som Hobbiten (tror i hvertfall dette var den første boka som omhandlet middle-earth).

Hvis du mener "Middle-Earth Online" eller "Battle for Middle Earth" ville du nok fått et annet svar.[/offtopic]

Det mest overvurderte spillet må vel være.... nei, jeg tror faktisk ikke jeg har prøvd å spille noen spill jeg ikke har vært relativt enig med anmelderne på. Hvis jeg har funnet et dårlig spill, har også kritikken vært dårlig, så jeg må nok melde pass

Lenke til kommentar

MORROWIND! som i Elder Scrolls 3: Morrowind?

Det spillet var vel ikke gitt stort mer en 8/10 osv. Og det er det da verdt, bra med quests, masse forskjellige fiender, utrolig arkitektur. Masse masse yrker man kan utvikle seg innenfor, guilds som sloss mot hverandre. Ett høyere stående mål uansett hva du velger å bli så er du "den valgte" eller noe (begynner å bli litt siden jeg spilte det) og ja, Themet til morrowind er jo til å gråte av, helt nydelig musikk. Grafikken var ikke riv rav ruskende gal heller på den tiden. Masse items, 500timers historie.

Du kan ikke ha satt deg inn i spillet, eller?

Lenke til kommentar
-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære.

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

Jeg er helt enig med deg.

"I'm gonna put a bullet in your ass!" og alt det andre leiesoldatene roper gjør deg også ganske sliten.

Når jeg kom til lava plassen i singleplayer var spillet så kjedelig at jeg nesten ikke orket spille videre. Og multiplayer var bare trist. Storyen var TYNN og ikke fengene i det hele tatt. Et spill du uninstallerer etter du har runnet det første gang er ikke akkurat av høykvalitetstypen. Jeg gir det terningkast 3.

Til dere som syntes at FarCry er super:

Hvor ofte spiller dere det etter at dere runnet det? Mange kjekke timer multiplayer? Singleplayer igjen og igjen?

... Ikke det nei

Lenke til kommentar

Enter The Matrix

Jedi Academy

Black & White

BF:V (ikke dårlig, men overvurdert)

Championship Manager-serien etter 'CM 01/02'

MOH:AA er blant tidenes beste spill, uansett sjanger. Glimrende singelplayer, og jeg klarer ikke slutte å spille MP-delen heller. Med et godt skjermkort er til og med grafikken nydelig.

Lenke til kommentar
Må henge meg på jeg også. Morrowind er sinnsykt overvurdert. Det suger hardt.

hva!? nevn ET bedre rollespill til pc

Forgjengeren, Daggerfall. Jeg har prøvd flere ganger å sette meg inn i Morrowind, men det fenger ikke rett og slett.

Enig med han som sa FIFA-spillene etter '98, bare at jeg vil si etter '96. Tror alle har sitt FIFA-spill, og synes resten er dårlig.

Far Cry var ufattelig genialt helt til de monstrene kom. Da ble jeg så skuffa at jeg ikke gadd spille videre. Mitt tap? Kanskje.

Championship Manager, som noen sa her, har bare blitt mer genialt med tiden. Overgangen fra CM2 til CM3 var hard. Overgangen fra CM3 til CM4 var hard. Men det har vist seg over tid at den siste versjonen alltid har vært den beste for min del. Den store skuffelsen spår jeg i det Championship Manager 5 kommer, som skal lages av noen andre enn SIGames.

Counter-Strike vil alltid ha enkelte som hater det, og jeg vil tro at det er mer fordi det er et hovedstrømsspill som er spilt av mange idioter, enn at det er noe galt med selve spillet. CS i seg selv er genialt. Communityen rundt det er håpløst.

Personlig synes jeg Doom 3 ser ut til å bli årets kalkun, men det gjenstår å se i noen uker.

Lenke til kommentar
Doom 3!! :thumbdown:

Hvordan kan du si det?! Du har faen ikke runna hele spillet, du har sikkert spillt i 5 minutter å slått fast: Overvurdert dritt spill...

Faen nå irriterte du meg din bæsj!

Spill såpass mye først, at du vet noe om spillet..

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg Doom 3 ser ut til å bli årets kalkun, men det gjenstår å se i noen uker.

Tja.. det har blitt hypet helt enormt, men jeg syns det levde opp til forventningene. Er særdeles begeistret for spill som Undying og System Shock 1/2, hvor atmosfæren og stemningen er plassert i høysetet.

Det er definitivt tilfelle med Doom 3. Det er vel neppe bare meg som hviner i skrekkblandet fryd når det henslengte liket du tuslet forbi, plutselig våkner opp og glefser tak i deg.

Det krever selvfølgelig sin maskin, sitt lydanlegg med volumet på 11, og et mørkt rom.

Lenke til kommentar
Det krever selvfølgelig sin maskin, sitt lydanlegg med volumet på 11, og et mørkt rom.

...Noe jeg er i besittelse av. :)

Men at DOOM III er overvurdert? Det tviler jeg på. Etter å ha hørt kritikken fra folk med sine buggy piratversjoner, høres det meget lovende ut.

At FarCry er overvurdert? Det kan jeg være mer enig i. Personlig har jeg faktisk ikke giddet å spille spillet ferdig ennå, noe som jeg er meget overrasket over selv. Så, ja, der kan jeg si meg delvis enig.

Tidenes vinner under dette mener jeg er Enter the Matrix. Spillet fikk masse positiv omtale, dette måtte alle ha i samlingen. Hva var det? Kjedelig. Rett og slett kjedelig. Og den "utrolig levende grafikken" viste seg å ikke være så levende når alt kom til alt. ;)

Lenke til kommentar
V[]bster,04/08/2004 : 13:00]
Doom 3!! :thumbdown:

Hvordan kan du si det?! Du har faen ikke runna hele spillet, du har sikkert spillt i 5 minutter å slått fast: Overvurdert dritt spill...

Faen nå irriterte du meg din bæsj!

Spill såpass mye først, at du vet noe om spillet..

Har du et problem som du vil snakke om(din bæsj)? :ermm:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Tidenes vinner under dette mener jeg er Enter the Matrix. Spillet fikk masse positiv omtale, dette måtte alle ha i samlingen. Hva var det? Kjedelig. Rett og slett kjedelig. Og den "utrolig levende grafikken" viste seg å ikke være så levende når alt kom til alt. ;)

Eh.. Enter the Matrix ble ganske slaktet i de anmeldelsene jeg så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...