Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.

Anbefalte innlegg

World of Warcraft...

Hvordan kan du si at et spill som ikke er ute er overvurdert?

Har spilt beta

Beta er langt ifra det endelige produktet.

Sant nok. men nå er det jo _helt_ på tryne må lage et nytt spill for at det skal bli bra i det hele tatt noe jeg ikke trur dem kommer til å gjøre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er bare så latterlig lite gjennomtenkt, har feks ikke ekte "stein, saks, papir" element som AoE/AoM

Kan være enig i at CCG var overvurdert(og dårligere enn AoM), men det var da heller ikke dårlig, og jeg vil utfordre deg til å gi meg en "stein" så skal jeg gi deg både "saks og papir" ;)

Lenke til kommentar
Enter The Matrix, det må jeg si, maken til skuffende spill finnes ikke.

Det har fantastisk dårlig grafikk, (kan nevne at hjulene på bilen er firkantede), gameplayet er håpløst, omgivelsene er matte og livløse, og spillet er så tørt og gjentagene at det er en skam.

Det ble rost opp i skyene av alle, men min mening er at det aldrig skulle vert utgitt.

Min dårligste kjøp ever!

-Tommy

Nå er du OFFTOPIC igjen, Enter the Matrix fikk aldri gode kritikker, så du kan ikke si at dette er overvurdert.

Lenke til kommentar
Enter The Matrix, det må jeg si, maken til skuffende spill finnes ikke.

Det har fantastisk dårlig grafikk, (kan nevne at hjulene på bilen er firkantede), gameplayet er håpløst, omgivelsene er matte og livløse, og spillet er så tørt og gjentagene at det er en skam.

Det ble rost opp i skyene av alle, men min mening er at det aldrig skulle vert utgitt.

Min dårligste kjøp ever!

-Tommy

Nå er du OFFTOPIC igjen, Enter the Matrix fikk aldri gode kritikker, så du kan ikke si at dette er overvurdert.

Her svarer jeg på en post omhandlet "Mest "overvurderte" spill noen sinne", jeg synes min post er helt on topic spør du meg.

Hvordan kan du si at spillet ikke fikk god kritikk?

Det ble jo sunget ut om hvor mange triks du kunne bruke, og hvor nyskapende det var.

Erlig talt synest jeg ikke du bør komme her og kritisere meg for at jeg svarer offtopic.

-Tommy

Lenke til kommentar
Det er sant Hermans. Men føler at mye av kritikken her er uholdbar...

Men det er vel smak og behag...

Helt sant det du sier Biffer`n :)

Smak og behag.

Jeg synes spillet var BRA men ikke meget bra :)

Men vi går ikke innpå det nå :p

Lenke til kommentar
co2, MoH:AA er ikke overvurdert, det er et fantastisk spill!

At FarCry er overvurdert, det er feil! Det er jo virkelig bra, hvem bryr seg med litt mostre? :p

MoH:AA er kanskje en av de feteste FPS spill noen gang laget!

GENERALS er sterkt overvurdert! Red Alert 2 er 100 ganger bedre

Lenke til kommentar

At FarCry er overvurdert, det er feil! Det er jo virkelig bra, hvem bryr seg med litt mostre? :p

Monsterne gjør spillet urealstisk, de har alt for sterke våpen, og de er vanskelige å drepe.

Irriterende =/

D r ikke vansklig å drepe dem skyt dem i hodet og da detter de som fluer....

Lenke til kommentar

Monsterne gjør spillet urealstisk, de har alt for sterke våpen, og de er vanskelige å drepe.

Irriterende =/

D r ikke vansklig å drepe dem skyt dem i hodet og da detter de som fluer....

Ganske korrekt!

Til og med big momma fyrene dør etter noen Deagle skudd i knollen! :yes:

Lenke til kommentar

Soldner kan ikke akkurat kalles overvurdert lenger, men FØR var det det!

I allefall i forhold til slik spillet er i dag!

Det er sikkert slik at patchene har gjort spillet bedre, men gameplayet er fortsatt noe av det tregeste og kjedeligste jeg NOEN GANG har sett!

Og hele ideen med en lag konto for kjøretøy er jo helt mongis!

Det er ALLTID en grisk mofo jævel som er leder, og som _A.L.D.R.I_ deler ut noe penger! man må dermed GÅ MAAAAAAAAAAAANGE hundre meter for å komme til en liten landsby, hvor man finner ut at det sitter en camper i et vindu som sniper deg ved første anledning...

"Jaja, da må jeg vel heller gå de 200 metrene igjen da, og satse på at han ikke sitter deg enda!"

Og det faktum at det ikke er mulig å spille mot mer enn 31 lagkamerater/motstandere er jo patetisk! I allefall når de skryter av at de har så SINNSYYYYYKT stort areal! "eh, okey? 32 personer skal kjempe mot hverandre på et areal intet mindre enn 3 ganger Austraia's flateareal! Dette blir gøy!...not :nei: "

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
For å ikke bli stemplet som off-topic, så legger jeg først med noen reviews som sier at spillet er bra...

[url="http://www.ferrago.com/story/2749"]Review 1[/url]
[url="http://www.itreviews.co.uk/games/g134.htm"]Review 2[/url]
[url="http://www.totalvideogames.com/pages/articles/index.php?article_id=763"]Review 3[/url]

For de som ikke gidder å sjekke linkene; spillet det er snakk om er FIFA 2004.
Etter min mening et meget skuffende spill etter å ha mottatt generelt sett bra kritikker under intens krig med spill som Pro Evolution Soccer :thumbup: (Winning Eleven) og This Is Football. :ermm:

Et par nyvinninger ([i]evt. plagiater[/i]), bra grafikk og fin multiplayerdel. That's it.
Spillet er totalt blottet for skikkelig gameplay, og man går fort lei iløpet av noen dager.
Er absolutt ikke imponert over EA's siste melkeku. :thumbdown:
Lenke til kommentar
enter the matrix.....arrghghg.... :thumbdown: ....de fantastiske kjøreturene man ble lovt i spillet innebare å kræsje rundt i en bil med firkanta hjul.....gameplayet ellers stinka også.

Alle spill som er laget med utgangspunkt av en film, eller som har brukt filmfigurer blir som regel dårlige. Alle tror at det kommer til å bli så bra, men det blir det ikke.

F.eks ringenes herre spillene. Man håper at det skal bli så konge, men det blir det ikke. Men Middle-Earth kan bli bra..

OFFTOPIC : Når er det Middle-Earth skal komme??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...