Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

[iC' date=09/07/2004 : 12:52]
Far Cry var innledningsvis grafisk blendende og spennende. Jeg ble imidlertid svært fort lei av spillet grunnet dårlig variasjon i progresjonen. Det var stadig en haug av de samme monstrene som måtte slaktes ned, og fysikken var, som nevnt, heller ikke god.

Far Cry's monstre gjorde spillet bra! Det må ALLE på forumet her forstå!

Det eneste problemet er at de kom for tidlig, det ble for mange av dem, og de var med i mer eller mindre hver level....

Da ble det irriterende, og ensofrmig...Men jeg synes ikke fysikken på noen måte er dårlig!

Kan noen nevne 5 spill som har en bra og realistisk fysikk???

Hvorfor må ALLE forstå det? Jeg forstår det ikke, er det noe galt med meg da? Likte ikke de monstrene, men det har jeg vel ikke lov til å mene ifølge deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC,09/07/2004 : 12:52]
Far Cry var innledningsvis grafisk blendende og spennende. Jeg ble imidlertid svært fort lei av spillet grunnet dårlig variasjon i progresjonen. Det var stadig en haug av de samme monstrene som måtte slaktes ned, og fysikken var, som nevnt, heller ikke god.

Far Cry's monstre gjorde spillet bra! Det må ALLE på forumet her forstå!

Det eneste problemet er at de kom for tidlig, det ble for mange av dem, og de var med i mer eller mindre hver level....

Da ble det irriterende, og ensofrmig...Men jeg synes ikke fysikken på noen måte er dårlig!

Kan noen nevne 5 spill som har en bra og realistisk fysikk???

Hvorfor må ALLE forstå det? Jeg forstår det ikke, er det noe galt med meg da? Likte ikke de monstrene, men det har jeg vel ikke lov til å mene ifølge deg.

Nei, det har du ikke! :wee:

Neida, jeg tok kanskje litt hardt i der, men synes du ikke det var skremmende (men også litt kult) da du så ape-mutantene første gangen?

Jeg synes det var KONGE, men etter hvert ble det kjedelig, fordi det var mutanter over alt hele tiden...

De snek seg opp til deg eller hoppet inn i deg og du var død på to flærr...

:thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Det var ikke så gøy, likevel er Far Cry (for meg og mange andre) et av årets høyde punkter...

 

PS: Til alle dere som ikke likte Far Cry på grunn av monstrene: stakkars dere, jeg sier det bare! Stakkars dere når Doom3 kommer.... :nei:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hm, stadig like moro å se folk som kommenterer andres smak og behag. Så lenge det kommer med en begrunnelse så må vel folk få synes hva de vil.

 

Selv vet jeg jeg ble veldig skuffa over C&C:G når jeg først spilte det. Grafikk er ikke ALT i et spill, og særlig ikke i et RTS. Når de i tillegg har utelatt filmer og så godt som utelatt historie så sier det seg selv at mye av C&C-verdien har falt bort.

 

Andre spill som må ned på en sånn liste er i mine øyne CS, the Sims og Halo. De to første av grunner for åpenlyse til å nevnes, Halo fordi jeg rett og slett ble veldig skuffa. Det var ikke noe spesielt i det hele tatt, det hadde liksom elementer fra alt mulig annet. Nå hører det til historien at jeg først spilte det halvannet år etter at det kom ut.

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid

Seriøst! Mener du det??? Skulle gjerne flamma deg, men da får jeg warning, :whistle: .

Smaken er som baken. Kan nevne grunnene til at jeg nevnte det her, men jeg tror det er best å la være.

Fordi du ikke har noen! :cool:

Men uansett nå må du vise disse grunnene dine!

Da får jeg begynne å si at jeg ikke liker sukkersøt japansk animè med småunger og ninjasverd.

 

Nå er det en god stund siden jeg spilte MGS, men av det skal være mulig å grave frem ankepunktene ved spillet:

 

Introen var veldig bra og fikk meg i riktig stemning. Jeg forventet et "realistisk" spill i den forstand at spillet skulle være nogelunde "ekte". Det spiller ingen rolle om det er mutanter, monstre og andre obskure fælinger i spillet, men enkelte spill, deriblant MGS utgir seg mht. settingen og introen, for å være et "realistisk" spill. Istedenfor ser det ut som voksenutgaven av Donald mikset med stereotype superhelthistorier i beste Tom Clancy-stil. Måtte ikke annet enn å le når jeg hørte om de "genmodifiserte, dødelige, übermenschliche vaktene med supermannsyn"; idiotene kunne faen bare se 5 meter foran seg og hadde like høy iq som en peanøtt (lov å late som).

 

Slemmingene var også noe som like godt kunne vært med i en Spider Man-film: Tullingen med revolverne (for å ikke snakk om den perverse "kåken" han holdt til i), ninjaduden med en lyspære i panna og superslemmingen med gassmaske. Undres hvilken planet han kom fra :roll:

 

Har også et svakt minne om noen fjernstyrte raketter som hadde en pekuliær evne til å bevege seg med krypefart....

 

Dette er sikkert et helt greit opplegg i noen spill, men for min del passet dette dårlig inn i historien (som ikke skiller seg ut fra mengden) i MGS. Substance tar jeg ikke sjansen på å prøve...

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
I gruppen overvurderte spill synes jeg man kan slenge WarCraft3 og CS.

CS og WC3, og da spesielt WC3, er ivertfall ikkje overvurderte. CS har et genialt, enkelt konsept som det er lett å bli avhengig av. (nei, eg er ikkje CS slave. eg VAR :p )

 

WC3 er gjennomført genialt - ikkje ett punkt drar ned. Multiplayer ville eg gitt det karakter 12/10.

 

Overvurderte spill, er spill som Morrowind (ja, eg får mange mot meg her), men eg fant virkelig ingen ...atmosfære i spillet liksom, alt blei så trøtt og grått..

 

Så vil eg tørre å påstå at NFS Underground er overvurdert, for det er jo i bunn og grunn tragisk, IMO.

Lenke til kommentar
Da får jeg begynne å si at jeg ikke liker sukkersøt japansk animè med småunger og ninjasverd.

 

Nå er det en god stund siden jeg spilte MGS, men av det skal være mulig å grave frem ankepunktene ved spillet:

 

Har også et svakt minne om noen fjernstyrte raketter som hadde en pekuliær evne til å bevege seg med krypefart....

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
[iC' date=09/07/2004 : 12:49]
Ghost Recon! Makan til tull skal du lete lenge etter.

Spillet fikk 8.5/10 av Xbox Mag, noe det IKKE fortjener. :whistle:

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe dritten! :wallbash:

Der må jeg si meg fullstendig enig med deg.... NOT!!!!

Ghost Recon er et av de mest realistiske Tactical shotter spillene som finnes!

Ghost Recon har sanket så uendelig mange flere priser enn MANGE andre "store spill"...

 

Det er min mening (noen andre som har samme mening?)

Du er sikkert en av de som synes spill hvor du tåler hundre skudd i hodet er bra spill?

 

Ghost Recon er faktisk ikke et slikt spill!

Det er et spill hvor du faktsik må PLANLEGGE angrepet ditt og samarbeide med laget og TENKE over det strategiske angrepet ditt!

Ikke bare storme på, sats på at du kverker noen før du selv dør "neivel, jeg tok ingen? ok, da spawner jeg på nytt og dreper dem denne gangen..."

Tror du eneste grunnen til at jeg ikke liker Ghost Recon er at man tåler lite? Nei.

I Ghost Recon går du sakte et lite stykke forover, snur deg, går forover igjen og så videre. Samtidig blir man skutt på av folk man ikke engang kan se! :no:

Jeg er en stor fan av Tom Clancy spillene som f.eks Rainbow Six og Splinter Cell, men dette var dårligere enn hva jeg hadde forventet. :whistle:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du se dem, de bruker bare noe som kalles kamuflasje.

 

Jeg skjønner at mange ikke liker dette spillet, men det gjør ihvertfall jeg.

 

Når folk her sier at spill er overvurderte, vil det ikke nødvendigvis si at de har rett, men de kan jo mene det for det om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...