Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Monsterne gjør spillet urealstisk

So f**** what?

For deg gjør det kanskje ikke noe, men jeg likte realismen som var i starten av spillet.

Kva med at ein må nesten tømma eit heilt magasin 5.56 mm for å drepa dei tøffaste soldatane? Spelet gir seg ikkje ut for å vera realistisk, så det der med realisme synest eg ikkje er eit argument, enn så lenge ein ikkje forventa seg eit "Rainbow Six"-type spel.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med et par andre her.

Synes Far Cry er kraftig overvurdert.

 

Grafikken er veldig bra, men resten av spillet er en helt annen historie etter min mening...

Far Cry er jammen meg årets beste spill (sammen med Max Payne2). DET er IKKE over-rated! :mad:

 

 

Min post nummer 50! Hurra Hurra :w00t:

Lenke til kommentar
Metal Gear Solid

Seriøst! Mener du det??? Skulle gjerne flamma deg, men da får jeg warning, :whistle: .

Smaken er som baken. Kan nevne grunnene til at jeg nevnte det her, men jeg tror det er best å la være.

 

Vil forresten føye Gran Turismo 1 og 2 til listen over "overvurderte" spill (jeg kan ikke snakke for de andre spillene i serien da jeg ikke har spilt dem...)

Lenke til kommentar

GT3 mener jeg er sterkt overvurdert...det er bra, men dårlig fartsfølelse og det at det tar så lang tid å komme skikkelig i gang og ingen skademodell gjør at jeg synes det er overvurdert...dog, det er fin grafikk (et av de 1.ste spill som kom ut til PS2) og mange baner og biler å velge imellom. Det fåes nå til 299,-

 

Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig overvurdert.

 

 

(Blir sikkert flamma nå, ja :-) )

Lenke til kommentar

Far Cry var innledningsvis grafisk blendende og spennende. Jeg ble imidlertid svært fort lei av spillet grunnet dårlig variasjon i progresjonen. Det var stadig en haug av de samme monstrene som måtte slaktes ned, og fysikken var, som nevnt, heller ikke god.

 

FIFA-serien er svært overvurdert. Til og med FIFA 99 (delvis 2000) var gode, men svært enkle spill. Fra 2001 og utover begynte nedoverbakken, og 2002 og 2003 var elendige versjoner. 2004 er heller ikke et godt fotballspill. EA Sports kan god markedsføring, design og har mye penger til lisenser etc. Til sammenligning selger Pro Evolution Soccer seg selv, men er for mange intet kjøpsalternativ. Det på grunn av manglende lisenser og dernest offisielt preg.

Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

bla,bla,bla

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

De punktene må være noe av det latterligste jeg har lest i min tid her på forumet :D

Helt enig. Dette var bare visvas. Rett og slett latterlig.

Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

bla,bla,bla

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

De punktene må være noe av det latterligste jeg har lest i min tid her på forumet :D

Helt enig. Dette var bare visvas. Rett og slett latterlig.

Dette var dagens latter! :D:p:tease:

 

Så dårlig begrunnet at det nesten burde bli warning :D:p;)

Lenke til kommentar

Mongo Fury : En liten "pekepinn" til deg, og mange andre på disse forumene. Du bryter faktisk to av retningslinjene her. Hold quote til ett minimum (kun quote det som er relevant for det du svarer på om det er nødvendig) og unngå unødvendig bruk av smileys. 6 smiley på to korte linjer er regnet som unødvendig.

 

Gir ikke advarsel nå, men les retningslinjene. Alle sammen... les retningslinjene nå :-) Dere sa ja på at dere godtok de når dere ble brukere her. Sånn... nå er dere advart. Neste brudd blir belønnet med advarselsøkning, og grunnen "jammen jeg leste ikke retningslinjene" blir ikke godtatt.

 

Tilbake til topic...

Lenke til kommentar
Ghost Recon! Makan til tull skal du lete lenge etter.

Spillet fikk 8.5/10 av Xbox Mag, noe det IKKE fortjener. :whistle:

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe dritten! :wallbash:

Der må jeg si meg fullstendig enig med deg.... NOT!!!!

Ghost Recon er et av de mest realistiske Tactical shotter spillene som finnes!

Ghost Recon har sanket så uendelig mange flere priser enn MANGE andre "store spill"...

 

Det er min mening (noen andre som har samme mening?)

Du er sikkert en av de som synes spill hvor du tåler hundre skudd i hodet er bra spill?

 

Ghost Recon er faktisk ikke et slikt spill!

Det er et spill hvor du faktsik må PLANLEGGE angrepet ditt og samarbeide med laget og TENKE over det strategiske angrepet ditt!

Ikke bare storme på, sats på at du kverker noen før du selv dør "neivel, jeg tok ingen? ok, da spawner jeg på nytt og dreper dem denne gangen..."

Lenke til kommentar
Far Cry var innledningsvis grafisk blendende og spennende. Jeg ble imidlertid svært fort lei av spillet grunnet dårlig variasjon i progresjonen. Det var stadig en haug av de samme monstrene som måtte slaktes ned, og fysikken var, som nevnt, heller ikke god.

Far Cry's monstre gjorde spillet bra! Det må ALLE på forumet her forstå!

Det eneste problemet er at de kom for tidlig, det ble for mange av dem, og de var med i mer eller mindre hver level....

Da ble det irriterende, og ensofrmig...Men jeg synes ikke fysikken på noen måte er dårlig!

Kan noen nevne 5 spill som har en bra og realistisk fysikk???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...