Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

Hele denne threaden er jo igrunn helt teit. Alle spill som blir nevnt er uansett slagere som var veldig bra da de kom. Så dette er mer en "Hvilket spill hater du mest den dag i dag" thread.

Nei.. de spillene der ble fort glemt fordi de rett og slett ikke levde opp til hva som ble lovet på forhånd.

Enig, farcry ble aldri noe slager, de solgte mye pga at det fikk bra kritikk, den eventuelle 2'ern vil ikke selge halvparten så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Counter-Strike er jo overvurdert UANSETT!

Uansett hvor bra cs måtte være, så er det overvurdert! Det er alltid noen tosker som mener at

"grafikken på cs er mye bedre enn ALLE de nye spillene som kommer ut nå! fysikken er også VELDIG realistisk på cs! bare se så realistisk det ser ut når man dør! de skulle gitt ut cs igjen med samme grafikk og INGEN ting nytt, fordi det er så bra!"

 

"Eh...okey?" slike folk får man bare lyst til å slå ned!...min mening :whistle:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

nei, jeg likte FC og MOHAA. Levde meg inn i spillet.

 

Men NFSU likte jeg ikke så godt. De prøver liksom å lage en historie ut av spillet, men jeg lever meg liksom ikke inn i det.

Og hvorfor skal asfalten se ut som is?

Spillet var bra, syns jeg men ikke sååå bra.

Lenke til kommentar
Hele denne threaden er jo igrunn helt teit. Alle spill som blir nevnt er uansett slagere som var veldig bra da de kom. Så dette er mer en "Hvilket spill hater du mest den dag i dag" thread.

Nei.. de spillene der ble fort glemt fordi de rett og slett ikke levde opp til hva som ble lovet på forhånd.

Enig, farcry ble aldri noe slager, de solgte mye pga at det fikk bra kritikk, den eventuelle 2'ern vil ikke selge halvparten så mye.

Visst han kommer kjøper eg han. :thumbup:

Lenke til kommentar
[quote name='zefler' date='05/07/2004 : 11:05'] [quote name='bugbear' date='04/07/2004 : 23:42'] [quote name='Pytagoras' date='04/07/2004 : 23:30'] [quote name='DeeTee' date='04/07/2004 : 23:25'] Hele denne threaden er jo igrunn helt teit. Alle spill som blir nevnt er uansett slagere som var veldig bra da de kom. Så dette er mer en "Hvilket spill hater du mest den dag i dag" thread. [/quote]
Nei.. de spillene der ble fort glemt fordi de rett og slett ikke levde opp til hva som ble lovet på forhånd. [/quote]
Enig, farcry ble aldri noe slager, de solgte mye pga at det fikk bra kritikk, den eventuelle 2'ern vil ikke selge halvparten så mye. [/quote]
Visst han kommer kjøper eg han. :thumbup: [/quote]
Ja, det er jo teit å si at Far Cry aldri ble noen slager!
Det er jo det allerede til og med! :love:
Hvorfor tror du egentlig Far Cry fikk dårlig kritikk? fordi det var et dårlig spill?
Hvis Far Cry 2 kommer, kjøper jeg det uten å nøle! da blir jo det ENDA flottere enn 1ern! enda bedre grafikk i tillegg til at de forbedrer det de andre sutre-ungene ikke var fornøyd med!
Den eventuelle Far Cry 2 kommer ikke til å selge halvparten, nei...
Men det DOBBELTE!!!!! :w00t: :w00t: :w00t:

Og til deg, DeeTee: Du har ganske rett i at tråden heller skulle hete det, men jeg vil ikke si at ALLE spillene er slagere, men flere av dem er det, ja!

EDIT: Takker, christaaah, takker!!!! :thumbup: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Battlefield 1942

Det är helt okej, som actionspel betraktat.

Problemet är att mindre kunniga spelare kan förledas att tro att där finns någon sorts anknytning till realism och historiska fakta.

Varför man valt beteckningen "1942" ligger utanför min fattningsförmåga, då man till stora delar valt att infoga utrustning som liknar sådant som inte fanns eller användes (i större utsträckning) 1942.

 

/Olle

Lenke til kommentar
Call of Duty og BFV!

Deffinitivt.

 

CoD:

 

- Scriptet hele veien igjennom

- Ikke morro å spille om igjen

- Hvor er realismen som ble lovet?

- Ekstremt kort

- Rotete story

 

BFV:

 

- Ubrukelig single player

- Dårlig balansert

- Fortsatt veldig likt gammle Battlefield

- Bugs

Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

 

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære.

 

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

Lenke til kommentar
-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin  :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

 

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære. 

 

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

Du som er så alt annet enn fjortiss kan da sikkert nevne et spill i samme sjanger, og som lever opp til alle forventningende du hadde i Far Cry.

 

Forresten så er det bedre å ha ragdoll-effekt, enn at fiendene faller igjennom vegger eller svever i luften fordi stortåa ligger på kanten av et bord. Synes nå heller ikke at bilene tålte så veldig lite. Er da faen ikke snakk om luftgevær heller (og da snakker jeg ikke om fisevåpen men rifler ).

 

edit: Jeg er enig i at Far Cry er et oppskrytt spill, men dårlig er det ikke i nærheten av å være. Sier meg også enig i at spillet har liten gjenspillingsverdi (men det er så utrlog sjelden jeg spiller gjennom et spill 2 ganger, så det spiller ingen rolle)

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

 

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære.

 

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

De punktene må være noe av det latterligste jeg har lest i min tid her på forumet :D

Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

 

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære.

 

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

De punktene må være noe av det latterligste jeg har lest i min tid her på forumet :D

Word, Thomas!

Lenke til kommentar

Må si meg enig med trådstarter her, Tiberian Sun var en eneste stor skuffelse. Soldatene så jo ut som en dårlig klump med modell leire. Husker også at PC Player ga spillet 10/10, og det nesten før spillet var kommet ut. De presterte til og med å ha et eget magasin om spillet. Å tenke seg til at jeg bladde opp kling for det.. :mad: Men det var jo litt kult i MP da...

 

Ellers så var vel også C&C Renegade en eneste stor skuffelse...

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
QUOTE (co2 @ 04/07/2004 : 18:33)

I Far-Cry så var nok Grafikken det eneste lyspunktet. Var svært skuffende da jeg spillte det første gang. 

 

 

Kvifor?

 

-Ehh.... Historien var møkk, det var ingenting å leve seg inn i.

-Dårlig bruk av fysikk.

-Dårlig AI: Går rett opp i ansiktet ditt og står der som idioter.

-Blader stopper kuler.

-Ragdoll, det er ikke realistisk at de sklir overalt uansett overflate, det var bare teit.

-Kjedelige våpen.

-Ingen glede av å spille det igjen.

-Multiplayer var dårlig.

-Alle så ut som de hadde smurt seg inn i Waselin :sick:

-Bilene er som glass, tåler ingenting

-Kjedelig å skyte 100 granater på monstere, som det reagerte på en kjedelig måte.

-Kjedelig design av monstre.

-Skulle likt å se at man kunne påvirke verdenen bedre, feks, vannet reagerer annerledes når det skytes på, trærene blir ødelagt, fuglene ikke forsvinner når de skytes osv osv osv

 

Er det noe jeg synes er viktig i spill så er det en historie å leve seg inn i, med en god atmosfære.

 

Etter hva jeg har sett så er det bare 14tisser som liker dette, vets vet hva et skikkelig spill er.

ok. :dontgetit::no::mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...