Gå til innhold

Mest "overvurderte" spill noen sinne.


Anbefalte innlegg

Siden "Pakkis" laget en tråd om mest undervurderte spill noen sinne, så fant jeg ut at vi kunne ha en om det mest overvurderte spillet noen sinne også.

 

Tror dette blir en smule enklere for dere.

 

 

Min mening er Tiberian Sun, selv om det er lenge siden det kom ut. Husker PC Gamer som ga spillet 10/10 :cry:

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå holdt jeg nesten på å glemme Call of Duty.

 

Enkelte omtaler greide ikke engang å finne noe feil med spillet, men det er ganske urealistisk (arcade), alt for kort, og har alt for mye scripting som gjør sånn at det ikke er underholdende å spille om igjen.

Lenke til kommentar
Nå holdt jeg nesten på å glemme Call of Duty.

 

Enkelte omtaler greide ikke engang å finne noe feil med spillet, men det er ganske urealistisk (arcade), alt for kort, og har alt for mye scripting som gjør sånn at det ikke er underholdende å spille om igjen.

 

Der må jeg si meg sterkt enig, akkuratt lagt opp som MOHAA spillene.

Lenke til kommentar

Command & Conquer: Tiberian Sun er vel det værste eksemplet på overvurdering. "Alle" var sikre på at det ble MYE bedre enn Red Alert, hvilket det viste seg at det ikke var.

 

Likevel ble Tiberian Sun mye spilt her i gården, og det var ikke så ille når man først fikk satt seg skikkelig ned med det.

Lenke til kommentar
co2, MoH:AA er ikke overvurdert, det er et fantastisk spill!

At FarCry er overvurdert, det er feil! Det er jo virkelig bra, hvem bryr seg med litt mostre? :p

Monsterne gjør spillet urealstisk, de har alt for sterke våpen, og de er vanskelige å drepe.

 

Irriterende =/

Lenke til kommentar

Synes ikke FarCry var overvurdert i det hele tatt. Syntes spillet var utrolig fett å spille igjennom, selv om multiplayerdelen ikke strakk til. Kan ikke huske å hatt det så morro, samtidig som å være så redd siden HalfLife 1 ( spesielt da de ninjafolka hoppa rundt i lagerbygningen ).

 

Eneste som var kjipt med det spillet var jo slutten, da det bare tok av med monstere med rakettkastere. Kunne kanskje funnet ut en annen måte å gjøre det mer utfordrende på.

 

I gruppen overvurderte spill synes jeg man kan slenge WarCraft3 og CS.

Lenke til kommentar

Halo er vel på toppen av listen...

 

Edit: Spillet er ikke utrolig dårlig, det kan være gøy å spille det, men spillet er sterkt overvurdert! Chrome kom ut likt eller litt etter med Halo på PC hvis jeg husker rett, og Halo ble sett som utrolig mye bedre. Og det var det stikk motsatte og Chrome var ikke akkurat så utrolig den heller.

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar

er enig med at far cry var endel overvurdert, men å si at monstera er for vanskelig å drepe etc er feil... Synest det er bra at man må slite litt med fiendene istedet for å springe gjennom alt som man gjør i så mangen andre FPS.

 

Dessuten kan man jo sette vansklighetsgraden på easy for dem som ikke takler en utfordring :roll:

Lenke til kommentar
Uten tvil det nå eldrende Black and White... USJ!!! :no:

Enig!

Black & White var jo helt konge... ca. ALLE spilte det på Tg01... det var så bra da. Håper 2'ern rettferdiggjør 1'ern. Der var det snakk om orginalitet der. Mye bra humor og valgmligheter.

Black&White er enten noe man elsker eller hater. Hadde det mye moro på LAN med kamerater når vi spilte Black&White :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...