PapaDon Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 skal på ferie og vil ha med mest mulig musikk på de kjiipe 256mb MP3 spillereren min. Lurer derfor på om det finnes noen enkeltstående kompriemerings programmer for mp3. Tenker på den funksjonen i mediaplayer, men vil gjerne ha et enkeltstående program Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 det vil vel bli litt vanskelig tenker jeg. du sier at du har mp3 spiller. dvs. spilleren din støtter vel bare mp3 da. tror ikke du får komprimert mp3 sangene dine noe mer enn det de er siden at du må ha det i mp3 format. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 I og med at MP3-filer er veldig godt komprimert fra før, så skal det mye til å få de mindre. Det eneste jeg kommer på som muligens kan fungere er å senke kvaliteten. Dette gjør jo at sangene blir dårligere, mer skurring og et mindre lydspekter. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 det ville iallefall ikke jeg gjort. skal jo faktisk høre sangene rent også Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 det med kvalitetsreduksjon var det jeg mente. FUnksjonen i mediaplayer senker kb/s. Kjip spiller, så jeg vill ikke merke kvalitetsreduskjon fra 192 kb/s til si fx 90 eller noe uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå