Windoge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...&g0=0&g1=4&g2=6 Trenger å bestille Socket A hovedkort i dag, men de har ikke NF7-S som jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...&g0=0&g1=4&g2=6 Trenger å bestille Socket A hovedkort i dag, men de har ikke NF7-S som jeg hadde tenkt. Bestill fra en annen webshop da vel! (Vente 2 dager kan vel ikke skade!) Endret 4. juli 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 MAnge andre webshop's å velge mellom: http://produkt.hardware.no/fritekst_sok.ph...emin=&pricemax= Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Så de hadde NF7, da tar jeg heller det. Firewire, SATA, og 5.1 lydkort er ikke så heftighe krav. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, ta heller et dårligere hovedkort enn å bestille fra en annen webshop Lenke til kommentar
TJ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Etter å ha hatt både Abit NF7-S og Asus A7N8X Deluxe, så er Asus-kortet etter min mening et hestehode foran Abit. Overlegen stabilitet, god overklokker, god layout osv. Dette er argumenter jeg ikke vil forsvare noe videre, da folket må godta min erfaring og mitt inntrykk av disse to kortene. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, ta heller et dårligere hovedkort enn å bestille fra en annen webshop ja, skjønner ikke helt logikken til fyren jeg heller. Lenke til kommentar
px Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Ja, ta heller et dårligere hovedkort enn å bestille fra en annen webshop ja, skjønner ikke helt logikken til fyren jeg heller. Så enig... greit at man liker en webshop, men man trenger jo ikke være så lojale heller da... Makan til bortkasta penger... Bedre å kjøpe det man skal ha enn akkurat det yndlingsbutikken har inne, akkurat nå... Edit: tenkte ikke på at han kanskje skal bestille mye anna fra samme butikk... gå for Asus A7N8X Deluxe, den er god. Endret 4. juli 2004 av petter; Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Svaret er: Asus A7N8X Deluxe Så flott at noen gidder å holde seg til emne i det minste! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hva med dette Gigabyte kortet, basert på nForce2 Ultra 400? Har ikke prøvd det selv, men kan tenke meg det er et like godt alternativ. Er jo stabile kort Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Svaret er: Asus A7N8X Deluxe Det er et bra kort, har hatt det selv, veldig stabilt ikke ett feilskjær på de 9 månedene jeg hadde det. Men det virker som trådstarter bare vil ha Abit og fra ikke noen annen butikk enn netshop. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) trodde det bare var s-ata som var forskjell mellom nf7 og nf7-s jeg. nf7 har i hvert fall 5.1 lyd selv om det ikke var noe krav... ser at det mangler firewire nå. off topic:sverger selv til netshop, i hvert fall når jeg skal ha noe raskt! Endret 4. juli 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Svaret er: Asus A7N8X Deluxe Så flott at noen gidder å holde seg til emne i det minste! Neimen så kjøp det Abit-kortet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå