dalen73 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Heello Jeg har betilt meg Zen Eztra 30GB og da lurer jeg på om d finnes noen måte å overføre bilder (ute i felt) fra minnekort på en eller annen måte. Kanskje via ett minnekort adapter... er d i tilfelle noen andre spillerne som har denne muligheten?? Anyone?? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Last bildene inn i pc. Så overfør til mp3 spiller. Tror ikke sånn adapter finns enda. Endret 4. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 JEg kan sette minnekort fra kameraet rett inn i Mp3 spilleren min og føre over vis det er det du mener ikke går?kan se på bildene også bare med blått og svar da funker helt greit. Lenke til kommentar
MrG Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvilken MP3 spiller kan du sette minnekortet fra kameraet direkte inn og tømme ?? Zen har vel ikke slotter til minnekort? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvilken MP3 spiller kan du sette minnekortet fra kameraet direkte inn og tømme ?? Zen har vel ikke slotter til minnekort? Den har nok ikke det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 fins noen mp3spillere som har det men ikke zen xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå