asdfasdfasdfaf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hei! har laga meg custom frontpanel på min shuttle sn45g, men d er en grå stripe midt på plexiglasset som irriterer meg fordi den ødelegger hele inntrykket.. noen som vet hvordan man fjerner den?(har sett at folk anbefaller tannkrem men så har jeg å hørt at den ødelegger overflaten på plexiglassset) hilsen Lasse Nordli:D Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Autosol anbefales visst. Har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 1200-papir + tynn olje, deretter Autosol eller tannkrem. Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 kommer d da til å være noen riper i glasset? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 kansje et domt spørsål, men er det en ripe eller noe aent?? Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har en shuttle sk41g, der var stripa grønn men noe lærte jeg.. Prøvd: graffitti fjerner... suksess. nesten hele stripa ble borte, men plasten ble matt... Neglelakkfjerner og q-tips... suksess. resten av stripa borte, men enda mattere. Autosol... ikke spesielt lurt. det matteste ble mindre matt men ikke noe ble bra. Tannkrem og Jif... Nesten suksess.. mye ble bedre men ingenting ble blankt.Uprøvd: Mobildeksel polish... hørt av mange at det skal være det siste som skal til. Varme... Teorien med å smelte ut ugjevnhetene er nok ikke dum, men jeg har ikke varmepistol, og lighter holder nok ikke. Kloroform el lign... tør jeg ikke tenke på å bruke, Leave it to the professionals! (el Karamba) Mitt resultat: Helt greit så lenge bakrgunnen er tett intill plata, men som et vindu, udugelig. CandyKing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå