4x4gutt Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 hvilken bil bør jeg velge av disse 4x4 i diesel versjon?: Daihatsu Rocky, Mits Pajero, Nissan Patrol- king cab, Toyota Hilux- landcruiser... Hvorfor bør jeg velge akkurat den bilen, hva med diesel forbruk, rust, deler(dyrt)??? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 mitsjobitsji l200 bør du ikke glemme.. 2.5 td går den ganske bra. har sett litt på pickup , problemet er at de flest er rusta veldig mye, og 4x4 så har en jo "dobbelt" så mye som kan gå galt. Det verste med pickkup er at de er så forferdelig trege vist du ikkje kjøper en turbo diesel. Vil ikkje tro at delene er så veldig dyre. Men alt med rust og slitasje osv. kommer jo an på hvor mye du har tenkt og betale. Tipper du må ut med minst 60000 for og få ett fint eksemplar. Pickup ligger høyt i pris. Er også litt viktig og prøve og skaffe en som er eid av privatperson og ikkje firmakjørt (firmabiler blir grisekjørt) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Etter alle avsløringene med Mitsubishi i den siste tiden, veit jeg ihvertfall hvilken bil jeg IKKE ville ha valgt. Link til én av sakene: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/07/02/402156.html Ville vel heller ha valgt Toyota. Noen som så den Top Gear-episoden, der de prøver å "ta livet av" en Toyota? Solide saker. mvh Pantera Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hele saken med mitsubishi gjelder LASTEBILER!! er bare norsk media som ikke klarer å skille mellom biler og lastebiler men en ting må dere også tenke på de ble nylig avslørt at mange japanere setter fyr på mitsubishier for å få pengene tilbake PS: inegn personbiler har blitt tilbakekalt ettersom det gjelder Mitsubishi Fuso! Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mitsubishi lastebil eller personbil. Firmaet mitsubishi står som produsent på begge. Klart folk tenker seg om både to og tre ganger Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg hadde gått for en Toyota Landcruiser. Kvalitet og driftsikkerhet. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hele saken med mitsubishi gjelder LASTEBILER!! er bare norsk media som ikke klarer å skille mellom biler og lastebiler men en ting må dere også tenke på de ble nylig avslørt at mange japanere setter fyr på mitsubishier for å få pengene tilbake PS: inegn personbiler har blitt tilbakekalt ettersom det gjelder Mitsubishi Fuso! Den ene saken gjelder lastebiler, ja.... Men det er også avdekket feil store feil på personbiler og 4x4 også, spesielt Pajero. Faktisk så er 2,2 millioner biler kalt tilbake, og ihvertfall 1 mill av disse er personbiler. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå