Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Verdens beste hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei god nettside skal følge W3C standardene, være kjapp å laste, oversiktlig og ha god navigering. Dermed faller de aller fleste nettaviser bort, alle flash-sider og sider som bruker HTML til design.

W3C standarden er veeeldig viktig. En side som vises riktig i alle nettlesere, men ikke følger standarden, er en dååårlig side!!

HTML til design?! FRYKTELIG!!!

Lenke til kommentar
Den er flott laget i Flash, men rotete og uoversiktlig. Synes ikke de får formidlet innholdet i siden og det heler blir bare for mye. Nei, jeg liker minimalistiske/simplistiske hjemmesider hvor informasjonen kommer greit frem.

Jepp! Lysegrå bakgrunn med svarte bokstaver, ren HTML :p

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
Synes http://www.arngren.net/  er en fet side !

:!:

Det er noe av det verste jeg har sett på www! :!:

Arngrens sider er absolutt noe av det verste jeg har sett. Hadde jeg vært yngre hadde det kvalifisert som traumatisk opplevelse i barndommen... Det verste er at han tilbyr seg å lage webshops for andre... For Arngrens del får jeg håpe at utseendet på sidene kun skyldes udugelighet og ikke bevist design...

Lenke til kommentar

-tvilsom link fjernet av moderator-

nei da hardware no er og forblir den første og den beste siden på nettet er faktisk den første siden jeg går inn på for å få med meg nyheter og for å holde meg noe orrientert. i forhold til data verden. med ett interesangt forum med en del flinke mennesker som hjelper hverandre her har HW gjort en utrolig god jobb.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...