Elyas Machera Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 http://www.cubafriends.ca/traveltips/qanda1.php Jeg vet ikke, det er mye motstridene informasjon, dere som kan noe om dette, kan dere bevise/motbevise mye av det som står her? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Du kan jo tro på det hvis du vil. Men la det være tindrende klart. Det er intet demokrati på Cuba. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Vet ikke jeg, etter USAs oppførsel i Latin-Amerika tror jeg ikke mer på dem. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Vet ikke jeg, etter USAs oppførsel i Latin-Amerika tror jeg ikke mer på dem. huh,...hva har det med saken å gjøre om cuba er et demokrati eller ei? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Vet ikke jeg, etter USAs oppførsel i Latin-Amerika tror jeg ikke mer på dem. huh,...hva har det med saken å gjøre om cuba er et demokrati eller ei? Ikke om det, men om mange andre fakta om Cuba som kommer fra Amerikanske myndigheter. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Alle vet da at Cuba er en sosialistisk solskinnshistorie. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er iallfall ikke demokrati i Cuba. Bare utvalgte mennesker far stemme, og de stemmer selvfolgelig bare pa Castro. Castro setter sin egen makt over folkets velvaere og rettigheter. Det er Cuba oppsummert i to setninger. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det var å ta rimlig hardt i. Forresten, så fikk vel Castro bare 70% av stemmene ved forrige valg Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det var å ta rimlig hardt i. Forresten, så fikk vel Castro bare 70% av stemmene ved forrige valg Synd for han, siden det er faktisk bare utvalgte som far stemme... :!: Saddam klarte iallfall 100%. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Sikkert mer demokratisk enn de fleste vestlige land for 150 år siden når kun frie menn fikk stemme (frie menn var menn over 18 som eide jord). Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Sikkert mer demokratisk enn de fleste vestlige land for 150 år siden når kun frie menn fikk stemme (frie menn var menn over 18 som eide jord). Yeay? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Sikkert mer demokratisk enn de fleste vestlige land for 150 år siden når kun frie menn fikk stemme (frie menn var menn over 18 som eide jord). Så Cuba har kommet lengre enn hva vesten var for 150 år siden? Flott for dem! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hvem på Cuba er det som får lov til å stemme? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ikke om det, men om mange andre fakta om Cuba som kommer fra Amerikanske myndigheter. Du trenger jo ikke å høre på hva myndighetene i USA har å si om Cuba, men det kan jo være en idé å lytte til hva de mange båtflyktningene som padler over bukta har å si om fedrelandet sitt. Det er nok sikkert en grunn til at de risikerer livet for å komme seg vekk. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvem på Cuba er det som får lov til å stemme? Broren til Castro, og Sjonkel Rolf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå