RAM Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det flere enn meg her som liker Anime series? Min favoritt er Haruko, anbefales. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Pókemon, Digimon, BeyBlade Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Scrapped Princess, Full Metal Alchemist, Tenjou Tenge, Gantz, DN Angel, Onegai Teacher, Gokusen, Madcross Zero, Noir, Monster, Naruto, One Piece, Samurai 7, Samurai Champloo, Hunter x Hunter, Initial D og Kono Minikurkumo Utsukushii Sekai er vel de jeg liker mest for øyeblikket.. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Scrapped Princess, Full Metal Alchemist, Tenjou Tenge, Gantz, DN Angel, Onegai Teacher, Gokusen, Madcross Zero, Noir, Monster, Naruto, One Piece, Samurai 7, Samurai Champloo, Hunter x Hunter, Initial D og Kono Minikurkumo Utsukushii Sekai er vel de jeg liker mest for øyeblikket.. Her var det en del jeg ikke har hørt om før. Jeg googler dem nå. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Endret 6. juli 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Love Hina, Gundam Seed, Ranma Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Air master D.N.Angel <----anbefaler Earth girl Arujuna <----- kun sett en ep, men er hekta allerede... Full metal alchemist Great teacher Onizuka <-----den kommer du til å le deg i hjel av... Love hina <----- Mahoromatic <------- må sees... trigun Yumeria <--------- påkrevd av lov og det var bare toppen av isfjellet.... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) dobbelpost..gotta love it Endret 6. juli 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Love Hina,[...] Ranma AMEN! ..og DragonBall Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva er det med de tegningene som fasinerer så mange? Det suger jo max da. I alle fall synes jeg det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vi har en egen tv/film kategori og der skal også tv-serier diskuteres. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg