Sjøbanan Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hei jeg har innstalert BFV med cder og vil nå update BVF til den nyeste versjonen.. Men setupen finner ikke BFV? Noen som vett hva som feil eller hva som kan være feil Endret 4. juli 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 finn updaten på internet å last ner der. Søk på "Battlefield vietnam" så finner du hjemmeside Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har lastet ned en setup fra innternett (BFV sin hovedside) Men denne finner ikke BFV og av en teit grunn kan jeg ikke update innpå BFV Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det mulig at du kan si oss akkurat hva du lastet ned? Alltids mulig du har lastet ned feil... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei jeg har innstalert BFV med cder og vil nå update BVF til den nyeste versjonen..Men setupen finner ikke BFV? Noen som vett hva som feil eller hva som kan være feil Installer BF:V på nytt. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Ok skal prøve det.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Har du kjøpt spillet i butikken eller fått det brent? Ikke sikkert det virker med update da, men men, får så når du har reinstallert. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg vil nok anbefale en reinstall av spillet - mulig det har skjedd noe feil sånn at patchen ikke finner spillet =) Du har vel BF:V-tråden i registeret ditt? HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield Vietnam\ergc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå