Innos Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Med tanke på at s939 blir blligere, PCIe kommer, og sånt? Ikke sikkert jeg kommer til å kjøpe s939 anyway men kansje s754 blir veldig bllig? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 To buy, or not to buy.... Slike ting er nesten som og sette seg ned og fundere på meninga med livet. Jo mer du grubler på det jo mere rabler det for deg Kjøp det du vil ha idag, ikke vent på det du kanskje får kjøpt imorra, Carpe Diem Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Har ikke nok enda, og anyway får ikke brukt pc'en så mye o sommer'n alle de jeg er med er å ferie no, og vi har enda ikke reist, men neste uke får jeg nok ikke like mye tid foran skjermen. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg ville ventet til august jeg, da har hvertfall prisene sunket vet du! Selvom det er mye godt her. Men skal du ikke sitte mye foran pcen i sommer, er det like greit å vente Ingen tvil.. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Man får smekk på pungne uansett når man kjøper hardware føler jeg, så det er jo uansett bare til å kjøpe når man har råd og skal bruke maskinen. Den evige pekepinnen er jo å vente til aug/september da de nye tinga blir sluppet. Disse faller også ganske mye i pris etter julehandelen. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 enig med de fleste her,vent til prisene synker litt. skulle kjøpe amd 64 i jan men pro med hk gjøre at jeg utsatte kjøpet.i dag er det mere aktuelt med 3400+,men prisene er jo alt for stiv ennå.. vent til s-754 3400 eller s-939 3500+ blir billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå