Gå til innhold

Tips om browser!

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg lurte på om det er noen som har noe tips om hvilken internett browser jeg burde bruke?

Har internet explorer nå, men jeg får bare beskjed om at "det har oppstått et

problem med internet explorer| send | ikke send!

BoGgE :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opera er som MS Word.... BLOATWARE

Så utrolig mange unyttige funksjoner du aldri kommer til å bruke, last derfor ned FireFox 0.9, en open source browser som du kan skreddersy etter eget ønske og er lynrask!

Lenke til kommentar
Så utrolig mange unyttige funksjoner du aldri kommer til å bruke, last derfor ned FireFox 0.9, en open source browser som du kan skreddersy etter eget ønske og er lynrask!

Opera har mange funksjonar du aldri kjem til å bruka, men den har og mange funksjonar som du ikkje finn i andre nettleserar og som du savne fort...

Og når den framdeles er lynrask og "heile" 3,4 mb å lasta ned (mot firefox sine 4,7) er det vel ikkje nåke problem?

Firefox er veldig bra den og, men personlig anbefale eg opera.

Til trådstartar:

Last ned både Opera og Firefox og prøv begge nåken dagar og finn ut kva DU synest er best.

Lenke til kommentar

Opera har mange funksjonar du aldri kjem til å bruka, men den har og mange funksjonar som du ikkje finn i andre nettleserar og som du savne fort...

Og når den framdeles er lynrask og "heile" 3,4 mb å lasta ned (mot firefox sine 4,7) er det vel ikkje nåke problem?

Firefox er veldig bra den og, men personlig anbefale eg opera.

Til trådstartar:

Last ned både Opera og Firefox og prøv begge nåken dagar og finn ut kva DU synest er best.

vel, du finner ikke den funksjonen i Opera som ikke er nedlastbar som en plug-in til firefox

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg installerte Opera v. 7,51. Er det mulig å få vekk den reklamestripen som er øverst i opera?

På linja står det først "ads by google" | reklame | reklame.

Noen som vet hvordan jeg får den vekk?

BoGgE

Lenke til kommentar

Opera er en god browser fordi den støtter de offisielle standardene for nettlesing 100 %, i motsetning til Internet Explorer. Javastøtten er god. I tillegg er E-postleseren av de bedre, iallfall mye bedre enn Outlook. Den medfølgende chatstøttet i Opera 7.50 er kanskje litt drøy, har aldri hatt bruk for den.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg installerte Opera v. 7,51. Er det mulig å få vekk den reklamestripen som er øverst i opera?

På linja står det først "ads by google" | reklame | reklame.

Noen som vet hvordan jeg får den vekk?

BoGgE

Du må kjøpe lisens til programmet.

Lenke til kommentar

Utrolig fornøyd med Mozilla Firefox :yes:

-Importerer alle dine gamle instillinger/bokkmarks osv fra IE om ønskelig

-Mye raskere oppstartstid enn Opera på min PC

-Streit og minimalistisk design

-Utrolig rask

-Fine feilmeldinger hvis siden ikke finnes osv. (istedet for MSN søk eller svær hvit side i IE)

(-Google søkefunksjon oppe i høyre hjørne, konstant)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...