ostov Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 HEY! Meg og broren begynner hele tida å krangle når vi spiller basket. Så hva er reglene i street basket dvs regler sånn som check og det som er 2poenger i nba er 1ponger i street og det som er 3poeng i nba er 2poeng i street. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Samme regler som i vanlig basket, untatt at spillet foregår utendørs, gjerne på gata eller ei lokal lita løkke? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Det bestemmer dere selv. Det er ingen regler i streetbasket, var i alle fall det Tromsø Stormgutta sa til meg når jeg skulle være med. Hvor mye poengene er verdt finner dere vel ut selv, men jeg har stort sett alltid spillt med 1 og 2, henholdsvis 2 og 3 i organisert/klubb-basket. Endret 4. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Okei, men det finnes noen standard regler som bygger opp reglene vi selv lager. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Okei, men det finnes noen standard regler som bygger opp reglene vi selv lager. Offisielle indoorreglene kan dere bruke som standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå