N_R Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ...skal det være slik? Jeg mener, det tar noe sånt som 3 minutter før progress-baren i det hele tatt begynner å bevege på seg...... Boks er Barton2500/GF5200/512, med en grei Hitatchi-disk.... Endret 4. juli 2004 av N_R Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg tenkte først Rammen! Men det kan være disken eller Opearativsystemet ditt eller spillet som gjør noe... Prøve å reinstaller spillet og hvis ikke det funker så formater/legg in windows på nytt. Hvis dette failer så er det nok rammen, eller disken det er noe rart med. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Ja, og tap alle savene! Jeg er ikke noe proff i sånt, men det kan vel være virus? Du kan jo også sjekke i oppgavebehandling om det er noe ukjent som tar mye CPU. Kjør Ad-aware, hvis ikke du allerede har gjort det. Edit: Sant som Shapper sier, rammen betyr mye her. Endret 4. juli 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
N_R Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ja, men det er bare akkurat loadinga mellom missions som er treg. Når progressbaren først begynner å gå, så er det ganske greit. Har slått av AV, men ingen forskjell. Hører ikke noe særlig disk-surkling heller, så tror ikke det skjer stort på disken.... EDIT: Ser at en review klager på de "lange" loading-timene, 15-20 sekunder. Det er omtrent det progressbaren min bruker, men først står den stille i 2-3 minutter.... Endret 4. juli 2004 av N_R Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja, og tap alle savene! Jeg er ikke noe proff i sånt, men det kan vel være virus? Du kan jo også sjekke i oppgavebehandling om det er noe ukjent som tar mye CPU. Kjør Ad-aware, hvis ikke du allerede har gjort det. Edit: Sant som Shapper sier, rammen betyr mye her. Savingene kan han bare ta vare på hvis han skulle slette det. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Du kan prøve å kjøre Diskfragmentering. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 512MB ram holder i MASSEVIS. Skal ikke være lange loadinger på spillet forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå