Paulex Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har Norton antivirus 2004 på CD. Når jeg skal installere dette så plutselig hopper den ut. Jeg hadde flaks og fikk installert det en gang, men da hoppet den ut når jeg startet den igjen. Hva er feilen? Har slete litt med MSBlast, og nå får jeg ikke installert noe porgram for det! Hjelp! Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 å du har et luksus problem som jeg skulle gjerne ønska at jeg hadde. jeg skulle gjerne ønska at jeg ikke fikk lov til å installere Norton. det er noe tull hele norton programmet. men tilbake til problemet. du kan jo prøve å tilbakestille maskina di littegrann og se hva som skjer da. prøv å installer Norton på nytt igjen når du har tilbakestilt den. ellers må du vel formatere tenker jeg. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hvordan får man vekk, BLOODHOUND virus? Har funnet ut av at det er det som ødelegger hele greia Lenke til kommentar
zyp Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Se her Den går under aliaset bloodhound, removal instructions finnes nederst på sida. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Se herDen går under aliaset bloodhound, removal instructions finnes nederst på sida. Funket ikke link! Kan du legge ut ny? Tror det viruset nekter hele symantec. Kommer ikke inn på norton eller denne siden! :S Endret 6. juli 2004 av Paulex Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Update the virus definitions, and then restart the computer in Safe mode. Run a full system scan, and delete all files that are detected as W32.Aplore@mm. Delete the value Explorer %SYSTEM%\Explorer.exe from the registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run For details on how to do this, read the following instructions. To scan for and delete the infected files: Obtain the most recent virus definitions. There are two ways to do this: Run LiveUpdate, which is the easiest way to obtain virus definitions. These virus definitions have undergone full quality assurance testing by Symantec Security Response and are posted to the LiveUpdate servers one time each week (usually Wednesdays) unless there is a major virus outbreak. To determine whether definitions for this threat are available by LiveUpdate, look at the Virus Definitions (LiveUpdate) line at the top of this write-up. Download the definitions using the Intelligent Updater. Intelligent Updater virus definitions have undergone full quality assurance testing by Symantec Security Response. They are posted on U.S. business days (Monday through Friday). They must be downloaded from the Symantec Security Response Web site and installed manually. To determine whether definitions for this threat are available by the Intelligent Updater, look at the Virus Definitions (Intelligent Updater) line at the top of this write-up. Intelligent Updater virus definitions are available here. For detailed instructions on how to download and install the Intelligent Updater virus definitions from the Symantec Security Response Web site, click here. Restart the computer in Safe mode. All Windows 32-bit operating systems except Windows NT can be restarted in Safe mode. For instructions on how to do this, read the document How to start the computer in Safe Mode. Start your Symantec antivirus program, and make sure that it is configured to scan all files. Norton AntiVirus Consumer products: Read the document How to configure Norton AntiVirus to scan all files. Symantec Enterprise antivirus products: Read the document How to verify a Symantec Corporate antivirus product is set to scan All Files. Run a full system scan. If any files are detected as infected by W32.Aplore@mm, click Delete. To edit the registry: CAUTION: We strongly recommend that you back up the registry before you make any changes to it. Incorrect changes to the registry can result in permanent data loss or corrupted files. Modify only the keys that are specified. Read the document How to make a backup of the Windows registry for instructions. Click Start, and click Run. The Run dialog box appears. Type regedit and then click OK. The Registry Editor opens. Navigate to the following key: HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Run In the right pane, delete the following value: Explorer %SYSTEM%\Explorer.exe Exit the Registry Editor. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Det som er lattiz er at norton nekter å laste ned updates! Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Kjempelattiz . Prøv å ring Symantec-support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå