Gå til innhold

Forslag til takst på PC'n min? Vurderes Solgt

Anbefalte innlegg

PC'n er ikke annet en "ShowOff" klokket. En gang nå å da til å briefe litt til 3D03 osv. Kanskje opp til 3GHz på prosessoren og en liten puff på skjermkortet da jeg runda FarCry. Ellers en den nesten konekjørt. Den ble montert sammen i begynnelsen av September 2003, så den er snart et år gammel. Vil nok ikke selge den om jeg ikke får over 6k for den, men det tror jeg ikke skal være noe problem. Den er jo en sliter, tross alt. Har kjørt den stabil på 3.2GHz i en dag, for å teste. Det gikk uten problemer. Minnet er ikke særlig klokkevennlig tho. Liker seg ikke over 215MHz. Kan ikke ram timings, så vet ikke hva minne kan være godt for den veien.

Jeg satser vel på Jackpot i 7-8k klassen tenker jeg. Kanskje jeg slenger på min 19" SyncMaster 957p i tillegg, og da er det fort en tusing til. Takk for alle svar! Vet ca. hva PC'n min er verdt for en som holder seg oppdatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville nok ikke betalt mer enn 4-4500kr for den, da jeg tar høyde for at du har klokket den en del...  ;)  Så den er vel ikke heeeelt pent brukt.

Tullball.

PC'en er verdt en god del mer, vil gjette på at 8000-9000 er en fin pris.

Hvorfor i gudsnavn skal man gidde å betale 6k for en ett åt gammel pc som man vet har vært klokket, og som i dag koster rundt 8k ny? Det er helt på tryne.

Det er greit at hw er bra nok enda, men man betaler ikke 75% av dagens nypris for en brukt pc, aldri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...