Rufati Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei! I disse dager har jeg en PC som nesten var state of the art, for 1 år siden. Jeg lurer på hvor mye det kan være rimelig å ta for denne PC'n. Vil også gjerne ha forslag til hva f.eks. kun skjermkortet, cpu, RAM osv kan selges for hver for seg. Hovedkort: Abit IS7 Hovedkort S478/800mhz, SATA, I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN Harddisk:Western Digital Caviar 120GB S-ATA 7200k, Special Edition 8MB cache WD1200JD Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack, Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs + At jeg kjøpte enda 512MB(2x256) TwinMOS 3200 m/Winbond. Altså, 1024MB TwinMOS RAM tilsammen. Kjører DualDDR. Kabinett: AVANTECH Medium Tower, Skrueløst Kabinett m/300W Drevs: Samsung CD-brenner IDE 52x/24x/52x/16x, Bulk,SM-352BEAB ,Combo, Sort design Skjermkort: Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB DDR, AGP, ATI 9800, DVI-I, TV-Out, Retail. Dette skjermkortet har en Zalman Heatpipe kjøleløsing med vifte på. God for over 420MHz på core. Prosessor: Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC800, Socket PGA478, 512kB "Northwood" Ekstra: Et pr. Titan vifter. Samt at NB-viften er ettermontert, samme som IC7-MAX3. 6k må være lett å få for denne, om ikke mer? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg ville betalt max 6k..ikke mer enn d, selg den på qxl så får du minst 10k for den:) Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg plukket sammen stort sett det samme på komplett for å sammenligne pris. Havna på ca 8k nytt + frakt (sett bort ifra viftene), men med en 2,8ghz cpu istedet for 2,4. Jeg ville nok ikke betalt mer enn 4-4500kr for den, da jeg tar høyde for at du har klokket den en del... Så den er vel ikke heeeelt pent brukt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg ville betalt max 6k..ikke mer enn d, selg den på qxl så får du minst 10k for den:) Kan ikke dere fjortisdotter holde kjeft om alt det "selg på QXL så får du 10k"-pisset deres? MAN FÅR IKKE 10K FOR EN HVILKENSOMHELST MASKIN PÅ QXL. Kanskje man gjorde det for et par år siden, men hardware-prisene har sunket konstant, og det er annonser for komplette PC-er i så og si alle aviser. Folk generelt vet litt mer om PC-er enn de gjorde for 3-4 år siden. Stikk inn på QXL og ta en titt på "stasjonære PC-er over 1600mhz". Hvor mange ser du som ligger på 10k og over? I skrivende stund, 3. Av disse har ÉN av dem bud, og det er snakk om en svært pen P4 3.2GHz EE-basert maskin med Lian Li-kabinett, 1GB kvalitets-ram, R9800XT 256MB, 250GB harddisk, 8x DVD-brenner og vannkjøling på CPU og GPU. Kvalitet hele veien, med andre ord. Men, selvfølgelig.. legg maskinen inn på QXL med 10k som minstepris. Det er iallefall morsom lesning. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg ville nok ikke betalt mer enn 4-4500kr for den, da jeg tar høyde for at du har klokket den en del... Så den er vel ikke heeeelt pent brukt. Tullball. PC'en er verdt en god del mer, vil gjette på at 8000-9000 er en fin pris. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Rundt 6000 er passende mener jeg. Den er tross alt brukt, og man får utrolig mye nytt for pengene i dag også, så man skal ikke veldig mye opp i pris før man har nytt og bedre Ellers er jeg veldig enig med psilocybe! Endret 4. juli 2004 av Eriond Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Rundt 6000 er passende mener jeg. Den er tross alt brukt, og man får utrolig mye nytt for pengene i dag også, Antar at den begynner å bli et år gammel (?), så den er nok brukt en del ja... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg ville betalt max 6k..ikke mer enn d, selg den på qxl så får du minst 10k for den:) Kan ikke dere fjortisdotter holde kjeft om alt det "selg på QXL så får du 10k"-pisset deres? rofl...? merkelig, i nesten alle innleggene dine nevner du ordet "fjortiss" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 De eneste gangene jeg noensinne har hatt ordet "fjortiss" i et innlegg, er hvis det inneholder et sitat fra noen andre. Her har du et søk som beviser det. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) jeg ville betalt max 6k..ikke mer enn d, selg den på qxl så får du minst 10k for den:) Kan ikke dere fjortisdotter holde kjeft om alt det "selg på QXL så får du 10k"-pisset deres? rofl...? merkelig, i nesten alle innleggene dine nevner du ordet "fjortiss" Helt offtopic: Hvis jeg tolker setningen din riktig, så synes du kanskje psilocybe er "fjortis" selv fordi han nevner det mye ? Hvis Ja, så har jeg følgende å si: Jeg kommer til å skrive i hver post jeg poster fra nå av at jeg er Kongen over alle konger.. Så det betyr at jeg faktisk er kongen over alle konger See where im getting? Ontopic: Rundt 5k ville jeg gitt for den pcen, med tanke på at du f.eks får en flunkende ny AMD64 3000+ , 1GB RAM ++ til 6500,-. Dette er jo selvfølgelig hvis man bygger selv, og det er jo kanskje ikke målgruppen din. edit: glemte prisen Endret 4. juli 2004 av atticus Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jaja... har nå sett et par innlegg fra deg hvor du nevner "fjortiss" på gamer.no forumet Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Opptil 5k tror jeg er noe du bør forvente. Lenke til kommentar
Radeon9600XT Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 off-topic: bare må si det: psicolybe kan det å snakke for seg!! men den pcen der ville jeg nok gitt maks 5500 for, men så er jeg en fattiglus da.. Lenke til kommentar
DarkWolf Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 tror du kan få ca 10k for den pcen der azz;) høres ganske bra ut om alt er bahandlet nogenlunde bra... selg den til en eller annen noob og du får mer for den:p :!: Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Legg den ut på Qxl så får du det den er verdt...Og jeg vil tippe du får ca 5500. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 som sagt....legger han ut på qxl.... så kan han få 10 000:) i aM a Fj0rT155.....not Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 som sagt....legger han ut på qxl....så kan han få 10 000:) i aM a Fj0rT155.....not Ja, du skal vel kjøpe den du da? Det er nok sånne som deg som er grunnen til at Qxl har fått slikt rykte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå