Anette_ Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Ser at det har vært mye diskusjon ang. komplett.no her på forumet men velger å lage et nytt emne siden jeg ikke skal diskutere ting man har fått som man ikke er fornøyd med(ihvertfall ikke enda ) Det jeg lurte på er om noen har prøvd budbil innen vestfold når det gjelder bestillinger fra komplett? Eller hvor lang tid det har tatt før du har fått ting du har bestillt fra komplett i posten? Skal bestille derfra på mandag og det er veldig viktig at jeg har varene på torsdag ellers får jeg ikke satt de isammen, siden han som skal gjøre det for meg drar til tronheim på fredag og kommer ikke tilbake hit før rundt juletider.. Så da lurte jeg på hvor lang tid de på komplett vanligvis bruker. Håper ikke de har tatt sef ferie da.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Bestiller du mandag før 12 og de har varene på lager så bør det ikke være så lang leveringstid og vil tro du får de på onsdag. Men vil du ha kort leveringstid så velg netshop.no, men de har et begrenset utvalg, ihvertfall samenlignet med komplett.no Lagervarer sendes normalt i løpet av en til to virkedager. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong, bestillingstidspunkt og lignende. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk Ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør naturligvis når vi kan plukke, pakke og sende din ordre. Hvis vi er utsolgt for varene, får du oppgitt ny dato for når varene kommer inn til oss på en oppdatert ordrebekreftelse. Husk at det normalt tar en dag fra denne dato til varene blir klargjort for forsendelse. Legg også merke til at du kan ha en annen dato på din ordrebekreftelse enn det som vises på web, siden vi tildeler utsolgte varer etterhvert som vi mottar bestillinger. Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke Pakkesporing direkte fra ordrestatus på Konto-sidene slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er. Bedriftskunder i Oslo og Vestfold som velger levering med budbil får normalt levering dagen etter bestilling, hvis alle varene er på lager. Ved bestilling før kl. 09 eller 10 for henholdsvis Oslo og Vestfold leveres bestillingen normalt samme dag dersom alle varene er på lager. Budbilene leverer ikke til postbokser, og forutsetter levering til en adresse som er betjent i vanlig kontortid 08-16. Vi har stor suksess med skreddersøm av Komplett PC-er via vår PC-bygger. Når du bestiller en Komplett PC, må du påregne mellom inntil 5 virkedager for produksjon og testing før bestillingen sendes. sakset fra komplett sider, lykke til med pc bygginga ! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Skulle valgt budbil og fått den levert på joben hos pappa.. Men det er for sent å gjøre noe med nå. Siden jeg ikke valgte firma i registeringen.. Har bestillt det ihvertfall, så får jeg se hvordan det går... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 komplett pleier vel å sende varen(e) dagen etter hvis alt er inne, og da har du det ca. 2-3 virkedager etter du bestilte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå